Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csak saját felelősségedre olvasd ...ha van mit...

KommolyTollgyűjtő

KommolyTollgyűjtő

Világmegváltó sorsok...

....avagy a világvége vége !

2016. augusztus 24. - gamerattitude

Tudom, hogy sokan elutasítják manapság a filmekben található,-(pláne amcsi hooliawudu),-mondanivaló nagy részét. Főleg úgy és aképpen, ahogyan tálalva vannak benne a dolgok. Kicsit mese, kicsit néha igaznak tűnik

néhanap meg szinte katartikus élményt nyújt. Abban is megegyezhetünk látatlanban , hogy ahány ember annyiféleképpen fejti ki a nézeteit erről a kacifántos témáról. Vannak akik a háttérhatalom eszközének látják nagyrészt és szó szerint sarrá' elemzik, hogy észrevegyék a hamis jeleket- egyebeket,pláne mindent elutasítanak s csak a bajt látják . Így vannak olyanok is

kik mindent készpénznek is vesznek belőle. .....

 

.... és fogyatkozik tovább ...

A bejegyzés trackback címe:

https://dumaodal.blog.hu/api/trackback/id/tr2911648250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gamerattitude 2016.08.24. 10:48:48

És kedves gyerekek itt a vége a mesének..
Naaa neeee mááááá báááciii !
Jól van gyerekek akkor folytassuk talán ?
Perszeeee foooolytassukk lécci-lécci-lécci !
Jól van gyerekek ha nagyon szeretnétek ...
Naaa deeee neeee leeegyeen végeeee !
Jól van gyerekek ezt is megoldom...
/narr: baszki ezt hogyan?/
Naa léééécccciiii mááá !
Jól van gyerekek akkor kitalálok valamit, .....na szóval, ............
Hun volt hun nem volt ennek a mesének vége, így
miután farkaskoma túleszegette magát a Nagymamiból és megfeküdte a gyomrát és ugye gyorsban
ki is pattintotta magából őt...emígyen újra megéhezvén , réveteg pillantása a közeli fatuskón üldögélő
vadászra esett.... /hmmm gondolta magában ...kicsit ugyan nyüzüge a koma, de éppen reggelire megteszi s talán attól nem fáj a gyomrosom majd...nini ...közben a puskáját meg lenyúlta a nyúl hehe:)
Aztán minekutánna ezt jól kigondolta magában sompolygásba fogott....

gamerattitude 2016.08.25. 00:00:00

mese helyett
www.youtube.com/watch?v=y4xZPOtXtxE&feature=youtu.be
www.youtube.com/watch?v=KX3JKv8PMlc
jóccakát kedves gyerkőcök.. .. .. .. megen nullázzunk naaa léécccii :) hoppá....

gamerattitude 2016.08.25. 08:08:13

Óóó ,mily szép reggelre ébredt a Világ ismét, így álmélkodva hallgatom a madarak csivitelését és
magasztalom jámborságukat amiért nem engem szemeltek ki ülőkének....:)
Ebből kiindulva, minél több szó esik a Sors rendeléseiről, annál több mondanivalója akad annak, ki
helyesen vizsgálja dolgait ; és ezen senkinek sem szabad csodálkoznia, ha józanul meggondolja, hogy
mindama dolgok, melyeket balgatagon magunkénak mondunk, a Sors kezében vannak, s ennek
következtében az, maga rejtett szándéka szerint , szüntelenül egyik embertől elveszi, s a másiknak adja oda; mi pedig ennek törvényét nem ismerjük.

gamerattitude 2016.08.26. 00:00:00

Akkor van mese ? :) megen" hopp.... .

gamerattitude 2016.08.26. 09:42:41

Nos , a tudati szájjelfiksön jelenleg igen érdekesen alakulgat, szóval innentől lehet hajrázni vagy akár
ráérősködni is nekem ez teljesen nyóc :) Magamnak azt dobta az gép, hogy hajtanom szükséges a
kereket(pláne mert bringás csóka vok')...így egy kicsit nem osztom az irodalmi formátumot és itt lehet
az alkalmat jól kihasználni és jól szétoffolni az ódalam, persze már ha sikerülne...hiszen direkt ezé'
készűt na...;) a sok olvasásból mindenképpen írás lesz valahol, valahol meg sírás s esetleg ....sás.
No de majd ezt mindenki eldönti maga. Maj'gyüjjök ;)

gamerattitude 2016.08.26. 10:00:00

Addig is még unatkozás ellen kiváló, valahunnan valahova""
A nagyon egyszerű ember meséje.
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer valahol nem is olyan messze egy
nagyon egyszerű ember.
ember Ez a nagyon egyszerű ember járta-járta a végtelen kerek
világot, míg egyszer csak szembetalálkozott az összes többi emberrel.
Rengetegen voltak az összes többi emberek, így hát még inkább elcsodálkozott a
nagyon egyszerű ember,
ember hogy nem látott egyetlen igazi gyermeket sem közöttük.
Az összes többi ember csupán abban különbözött egymástól, hogy voltak nagyok
és egészen picikék, szép ruhába öltözöttek és nagyon rongyosak, gyönyörűek és
olyan rútak, mint egy pincebogár. Sokan sírtak akár a csecsemők, mások
csendben beszélgettek, voltak akik ordítottak, mások kórusban énekelgettek.
Tágra nyílt szemekkel állt a nagyon egyszerű ember
ember, és nem akart hinni a
szemének, mert a temérdek embernek a legapróbbaktól a legnagyobbakig, mind-
mind felnőtt feje volt. Kis idő múltán rádöbbent, hogy a Felnőttek országában
jár.
- Hol vannak a gyerekek? – kérdezgette a nagyon egyszerű ember egyre
hangosabban.
Végtelen nagy csend lett, és katonásan, fegyelmezetten, rengeteg kicsi
felnőttfejű emberke lépett elő. Alig néhány kezében volt játék (azok is csupa
gombnyomásos, berregő automaták voltak), a többiek véresen piros, begyulladt
szemekkel néztek egy pontra mereven, és közben televíziós reklámok szövegeit
mondogatták, s reklámdalokat dúdoltak.
Igen-igen elszomorodott a nagyon egyszerű ember
ember, hát leült egy útszéli kőre,
és mivel mindig volt nála egy valódi mesekönyv, elkezdett belőle hangosan
olvasni:
„Egyszer volt, hol nem volt, talán az Óperenciás tengeren, sőt az Üveghegyen
is túl, a tündérek és boszorkányok, az óriások és törpék, a félelmetes sárkányok
és a három kívánságot teljesítő apró manók, a hipp-hopp ott legyek ahol akarok,
a hétmérföldes csizma és a mindenki elnyeri méltó büntetését, a varangyos
békává változtatott csodaszép király-kisasszony, a terülj-terülj asztalkám és a
szegény ember legkisebb gyereke, az igazságos király és a gonosz varázsló, ...
országában ...”
Olvasta, ... egyre csak olvasta a gyermekien természetes csodákat, és a
felnőttfejű gyerekek szeme egyre tisztábban csillogott, arcukra igazi gyermeki
mosoly költözött, majd tágra nyílt lélekkel utaztak át a mesevilágba.
A nagyon egyszerű ember pedig csak mesélt-mesélt ..., amíg a gyerekekből
igazi felnőttek lettek, és aztán folytatta tovább, mert ezeknek is születtek igazi
gyermekeik. Még ma is mesél, ... mert a mesék világa kifogyhatatlan, örök.
Ez maga a titok, ami minden gyermek számára nyilvánvaló és érthető, de amint
igazi felnőttek lesznek minden titkossá válik, amit már csak kevesek értenek.
Azért tudjátok meg és adjátok tovább kedves felnőtt Olvasók, hogy a nagyon
egyszerű ember és a sok-sok igazi gyermek, nem csak az én mesémben létezik!
T.D.T"" :::)))

Pityessz 2016.10.13. 13:28:14

Ez a MrF. aztán keni-vágja a Bibliát mi Tesó? :)

gamerattitude 2016.10.13. 15:17:53

ühümm Tesóm ;) kőni mög ostya oszt' ja:)
de há' ez van(mögen)- csak úgy szögediesen:)
no de sietek mert etetnem kell az állatokat ....
mellesleg azé kíváncsi vagyok ebből mi sűl majd ki hehe:)

szötyörke 2016.10.13. 20:34:07

Irgum-burgum az álgyóját Drága Fijjam!:)) Nem fírsz a bőrödbe maradni?!:) Magam aszt gondolám, hogy nem is zavargállak, mert fonytos dógod vagyon. Erre mit kő lássak, egy holmi Lujzával meg Riával leállsz társalognyi!!! Ejnye-bejnye!!!

No, most, hogy ezen túlvagyunk, jöhet az ajádék most tűlem, az öreg Szötyörtől. De büntiből most nem is Neköd, hanem az Óvasóknak.:)Hadd gyűjjék az a toll!

www.youtube.com/watch?v=3DSj59tXQys

de közbe gyütt a hír, hogy vigyázni kő! Breaking news vagy micsuda:

www.youtube.com/watch?v=54W4s6IqQZM

gamerattitude 2016.10.14. 09:03:43

Kedves Mamim, ezt nagyon "benézte" a csapat...de még nem árulom el
miért ;) ám, szerintem sejted. Igen, sok dógom van, viszont van okostelóm...:)
Azt is elmondom, hogy amúgy nem érdekel a bibilia...igaz mezgazsuliban
erőltették irodalomórán...ehh...de minek...:)...viszont olvastam egy olyan asszem
kétkötetes művet ami azt forszírozta, hogy valójában ezen nagy jelentőségű mű
az fődönkívüliek itt végzett dolgait ecseteli...ki tudja mi az igaz?
Csak úgy még megjegyzem: fírkáltam, hogyannék kissé leállok az agymenéseim
leírásával ...kíváncsi voltam egy-két dologra...na most meló...:)

gamerattitude 2016.10.14. 11:14:56

No közben meg hazagyüvék oszt' jól megnéztem ezen linkeket mit hagytál itt ...hehe :
rátalált mint gyöngytyúk a meleg takonyra ;).... Mamim , Mazsin van még egy Lujza megint ?

Viszont a közmondásokra van egy jó idézetem:
"Pedig ma még a bölcsességekhez is lusta vagyok, ami pedig látszólag könnyű, mert bölcsességnek rendszerint a közhelyek intelligens megformálását tartjuk. Igaz viszont , hogy
éppen azért leszn közhely , mert a felismert igazság évszázadokon át közhellyé kövült, miként
a giccs is lényegében a szépség kvintesszenciájából halmozódott idegtépő szokvánnyá .
A közmondások a legismertebb közhelyek , rögzített, szinte hivatalosnak tűnő , álnépi szövegek, amelyeknek részleges igazságtartalma sajnos, gyakran fölös indulatokra késztet.
Csak példaként : "Ki korán kel, aranyat lel." Tudjuk, hogy nem igaz , s nem más, mint az ellustult uralkodó osztályok népnoszogató frázisa. Vagy például : ,,Aki másnak vermet ás, maga esik bele." Ez különösen bosszant, ismervén valamelyest az emberiség történelmét , és azt tapasztaltam , hogy aki másnak vermet ás , abba rendszerint az esik bele, akinek a vermet ásták, és nem az akinek fondorlatosan ásták a vermet.Az ilyen közmondás csak arra jó, hogy
port hintsünk a nép szemébe, amelyről azt képzeljük , hogy boldogan dörzsöli a kezét, ha
észreveszi,m hogy vermet áshat a másik számára. Mondhatnék még néhány példát a tőbb ezer közmondásból , de akármennyit is mondanék, csak az derülne ki, hogy minden társadalom hasznos mondatocskákat farag az együgyűek számára, hogy felhasználhassa
őket a maga rövid vagy hosszú távú céljaira. Az ilyen közmondásokra nyírt bölcsesség formás
kémiai képlettel is rendelkezik, vagy szakácskönyvben így írnánk róla : ,,Végy egy adag igazi
bölcsességet , keverd össze a társadalmilag szükségesnek látszó hasznossággal , tegyél bele
a fogalmazás ízes fűszereiből annyit, hogy sava-borsa legyen legyen a zöldségnek, aztán tégy
úgy , mintha a közmondás mindazon képi tapasztalatokat is tartalmazná , amelyek elősegítik
az egész könnyű emésztését , és enyhítik a mákony altató hatását ; rázd össze az egészet
, füstöld az idő füstölőjén , és alkalmazd ahol csak tudod, mint azt a néhány remédiumot,
amelyet hajdanában az orvostudomány is felhasznált teologikusabb periodusaiban." /Goda G. : Egy naplopó naplója/.....(bakker ',elszoktam kissé a gépüléstűű :)----- Nos, leírhatom ide akkor azt is, hogy a statisztikát megtekintve tegnap hirtelen ugrást vettem észre a létszámot
illetően, az addigi stabil pár- párról , jó néhányra :)) --nagyon érthető, hmm ? Csak az a kérdés
merült fel bennem , hogy akkor most 'én' leszek az üldözési mániás is ? vagy maradjunk csak az
asperger-szindrómánál ? Vagy lesz Mazsinak is érdeme ,hiszen Ő találta ki tegnap az új szindróma nevet ? ....na ki nevet ? ;)

gamerattitude 2016.10.14. 11:18:54

jav: --és nem az, aki fondorlatosan ásta a vermet--- hehe megnézhettem volna mielőtt elküldöm
bocsi....:)

szötyörke 2016.10.14. 19:32:07

Drága Fiam!:) Nincs új Lujza, azok mind csak szerepek voltak.:) Jöttek is rá sokan "odafönn", a végére ki is melegedtem:)))
Mondtam, hogy nem védekezem, s ezért gyakran kerülök nehéz helyzetbe, de ez így sokszor nagyon vicces is.:)
Tény, hogy MrF stílusa nagyon hasonlít a Tiédhez, ha Te voltál, ha nem. A mondanivalón azonban fennakadtam.:) Nem vagyok trónuspárti, az elragadtatás szótól pedig borsózik a hátam! Mindettől függetlenül ember Ő is, s ezért tiszteletet érdemel a részemről.

Semmilyen hátsó szándék sem vezérelt, amikor szóba elegyedtem Vele. Fogalmam sem volt, hogy ez kerekedik ki belőle.:)
Viszont az égieknek biztos nem tetszett az előadás, mivel ma délutánra úgy letojták a bicajom kormányát és a kosaramat a madarak, hogy csak pislogtam!:)))
A könyvet, amit említesz magam is olvastam, de már régen.

gamerattitude 2016.10.15. 08:31:04

Mamim, nincs semmi gondom azzal, hogy összekevertek MrF-el... biza így van ez ha
az ember kölke az "egy gondolat" szövegétől "gyarló" módon el merészel térni.
Magam módján volt szükséges eme bizonyosságot az életemben megtapiznom ;)
Mindenesetre kereken leírom, hogy semmi közöm ahhoz a szövegeléshez, mivel a statisztikából kiderült, hogy még többen idekukkolnak...gondolom nyomozati célzattal.
Pedig aztán, Mazsi dobta fel ezt a lasztit az előzőekben...:)
Ja, az is idekívánkozik, hogy a 'háttérben' sem vagyok vele kapcsolatban pl.emilben...
az eddig amúgy is csak egy embernek volt néha-néha...csak módjával.
...majd folyt.mer dolog akadt....:)

robitsas 2016.10.20. 15:08:37

Az en fejemben is megfordult hogy hatha, de rokton el is vetettem mert te a sorok kozott osztod a lenyeget a masik meg nem, annyira.Szoval MrF-et jobban ertem de tudod hogy igyexem es figyelek :).

gamerattitude 2016.10.20. 20:10:54

Na igen, ebbe a "kavalkádba" be lehet tekeredni rendesen:) ...pláne ha az ember egyesekben egy
esetleges ellenséget sejdít,-na jó.. meglehet,ez az ellenség szó erős ide picinykét. Viszont tény,
hogy SzN-nek volt utoljára válaszom, oszt' ennyi :) ... és emígy az is kiderülhet, hogy azok az
angyalkás mesék sem tőlem származnak... :D - de azért ott van a szeren akárki is írta ;))
Úgy is fogalmazhattam volna, hogy : majdnem szénné röhögtem magam rajta, de ez nem illik
ide a...ehh' hogyisírjam... komoly témákat feszegető roppant figyelemreméltó blogra hehe...
persze ez csak tréfa ;9). így nem muszáj mindent megérteni innen s a poén kedvéért azt is
ideírom: én magam sem értem mindig :)))(de sejtem néha;). Szóval,elég egyértelmű voltam ismét,-és mielőtt bölcselkedésbe , meg egyéb nyalánkságos minősítéssel illethető írásba bonyolódnék,-gyorsan abba is hagyom itt is a firkálást ......még :)

szötyörke 2016.10.21. 22:05:24

Pityesz ;)

Mive bekormolúdtam, ezé ma öste mulatok az mulatóssa.:) 2017=10 oszt, nízd mi van a kípen!:))

www.youtube.com/watch?v=B6xwG2a3LjQ

Eszt a kettűt meg eggyütt futtatom, a zeníset hallgatom a luvasat meg nízem.

www.youtube.com/watch?v=igFUqY-EbeQ
www.youtube.com/watch?v=D4mKHLo7Dms

szötyörke 2016.10.30. 21:38:12

Drága Fijjam! Meddig tart még az szájűzetésed a saját blogodon? Nincs má örömed az írásban? Reméllem itt vagyol még!

Betta26 2016.11.02. 18:38:02

@szötyörke:Üdvözöllek Szötyörke!Drága Fijjad tényleg "hibernálta" magát a jelek szerint.Pedig szeretnék még olvasni tőle meséket!Lehet,hogy ez tőlem önző kívánalom,de egy kicsit rászoktam és függő lettem.Ez van.De persze türelmesnek is lenni kell...hát akkor csak várok...meg várok...azt csak lesz majd valami!

szötyörke 2016.11.03. 21:45:58

Szia Betta26! Örülök Neked, hogy felbukkantál. Kész csoda!:) Itt ritkán szólamlanak meg az olvasók, s ezért is nagy öröm ez. Hogy találtál ide?

Betta26 2016.11.04. 18:40:50

@szötyörke: Szia Szötyörke!Egy oldalon ajánlották,megnéztem azt itt ragadtam.Tetszik,hogy itt nincs acsarkodás azon,hogy ki a nagyobb janika,mint az aszalt desszert blogon.Meg aztán èrdekes dolgokat olvastam itt érdekesen "tálalva".Mondhatni gondolkodásra bírt pár írás,vicc,de ez őszinte lelkesedéssel töltött el!Talán ezért is várom a folytatást.Nem tudom,majd elvalik!

szötyörke 2016.11.04. 22:15:56

Nem fogod elhinni Betta26, hogy beírtam a keresőbe az "aszalt desszert blogot".:))) Osztán, hogy nemigen találtam ilyet, csak akkor esett le, hogy mire is gondoltál.:)))
Ottand most folynak érdekes dógok, amikbe Lujza (az ottani játékosom) már nem vesz részt, na de tudod, hogy elszabadult egy veszett gyöngytyúk, s csak az Isten tuggya, hogy kikbe bújt bele.:) Drága Fijjam pedig majdcsak meggyün, bizos az asszonypajtási is nógattya má'.:)

www.youtube.com/watch?v=HfiI6_KJzNA

gamerattitude 2016.11.05. 12:04:42

Drága Mamim ,köszönöm szípen ! Érdeklődésed jól esett...(itt mingyán közbekérdezek: Anyud ..?)... de említettem (asszem), hogy kissé csendben leszek mer' dógoznom is kell kissé többet
is mint számítottam rá előszörre ....de há' ilyenek a főnökök, ha meglátják, hogy megy a meló.
Mindig egy kicsit többet ..többet stb. hehe, de ez van (megen:) Na meg aztán állattartás a meló
s trágya a tárgya, ha mán megetettem velük a kajcit. .. még egyértelműbben: pár ló meg még
több dessznyó :)hétvége nuku //Jah itt kapott el most megen a röhögőgörcs enyhén, hogy az egyik blogon
nem hitte el valaki, hogy parasztkölök valék- hehe, pedig aztán már hetedikes koromban is úgy
indultam bringával a szomszéd faluban lévő suliba, hogy hajnalban már elláttuk a Hugimmal
a tehénkéket s a desznyókat ....s nem kevesen voltak.// No és folytatva a sort ,ha már belekezdtem,- a miért is hallgatok ennyire indoklásába: - fűtésszezon ! - kézi eszkcájggal megy
az nálam, tudod- a kenyérgőzös technikával(mivel a benzinégetés amúgy is a herótom:)így
megy az idő s az erő, bár annyirán még nem fagyos az idő ;). Éppen ezért keveset is óvastam, azt is csak futtában és há... na nem folytatom :)
Igen : Párom is nyaggatott ezé' de mondtam néki pssszt!... de hogy Ti is Csajok így már muszáj volt valamit firkálnom. :D
--Jóllehet azt is komolyan fontolóra vettem, hogy törlöm az oldalt, de így(hogy írtok) az is meglehet, hogy esetleg némi párbeszéd megindul itt, ezért még várok ezzel. Statisztikába belesve, jó páran vannak még idekukkantó Olvasók...szóval csak bátran --:> szabad a pálya ,de nem kötelező .. :)

gamerattitude 2016.11.05. 12:07:07

Neked külön üdvözletem Kedves Betta !-mint újdonsült "beírónak" ...s nagyon remélem, hogy eme firkálgatási kedved is 'függés' lészen :) - bevallhatom : erre vártam , hogy
nekikezdjenek az itt olvasók a dumának... ezé' dumaódal ....szóval csak így tovább. Persze az
is megeshet, hogy esetleg valakinek ez a duma kifejezés egészen más gondolati s értelmezési
láncolaton keresztül (esetleg) teljesen mást jelentene, mint amit, de az meg nem az enyim téma.
Na jó, a könnyebb megértés kedvéért: ugye a szóban forgó szó az egyik szomszédos országban mit is jelent ? ( ¤ :

Betta26 2016.11.05. 13:27:24

@gamerattitude: Valóban,a melóidő az igencsak furmányos dolog!Hajnaltól mikulásig tarthat,főleg ha vesztedre megmutatod,hogy mire is vagy képes.Ezt nagyon szeressék a drágamód eltartott munkaadóink!Na meg persze ki is használják a helyzeted és elégedetten simogatják a hasikàjukat,hogy minden energiád rájuk fordítod!Ez látszólag így működik még,DE azt hiszem a lepelke lassacskán foszladozni kezd azt előtűnnek lényegesebb pontok is az emberek számára,mint a napi progi.Azt talán a duma duma lesz és nem fecsegés s nagy Semmiről!!!!Az esemény horizontomon ritka pillanat ha érdemleges duma sikeredik egy másik Egyeddel.Bizonyára bennem keresletik a hiba,elvárás,türelmetlenség,vagy mittòm én,de egy kicsit elkeseredek ha körűlnézek ebben a forgatagos forgatásban!Bocsi hogy csak igyen kiadtam magam,de itt értitek szerintem,hogy miről is hadovàlok.Na a nyafit hagyom mára!Üdv.

szötyörke 2016.11.05. 23:40:47

Drága Fijjam, egyöm a szívöd csücskit!:) Magam is parasztleány vagyok, s tudom, hogy sok a dolog midég, s végire sosem érhetünk, de pihizni is kő nemde, DE! Méghogy törűnyi akarództál! Hát esztöt feledd el, mert a holnapnak mindég esilyt kő adni! MINDÉG, még akkorony is, mikó kisbalták, sűtgalambok vagy akár pufókák esnek az égbűl. Majd író, ha több időd lészen, de heti egy beköszönís, hogy "röff röff" még itt vagyok, csak nem esik nehízsígbe? Mondám régebb, hogy idő kő még, s eszt komolyan is gondulám. Legyünni az Hierarchia Fájárú nem könnyű mutatvány, s ritkán sikerül elsőre. A megértíse pedig szintén idő és kitartás kérdíse. A Lyricus beszélgetésekben ez igön jól le vagyon írva.
" A kollektiv tudatalatti (Genetic Mind) = A kollektív tudatalatti (tov: KT) az az univerzá-
lis hitrendszer, mely különböző mértékben hatja át az emberi eszközöket. Némelyeknél
megakadályozza eredeti érzések és gondolatok felszínre jutását.Az esetek túlnyomó ré-
szében az emberek hitrendszerét hozzá idomítja a Hierarchia által preferált értékrendhez. Nagyon kevesen vannak, akik gondolkodására vagy hitrendszerére nincs meghatá-
rozó hatással.
Vannak a Terra-Földön olyanok, akiket már a Szuverén Egész szerepre képzünk,
és sem erről, sem kijelölt sorsukról halvány fogalmuk sincs. Mikor már képesek lesz-
nek felülemelkedni az időn, és onnan szemlélni életeiket, akkor veszik majd észre azt
az összekötő szálat, melynek segítségével Szuverén Egésszé váltak. Akkor lesz érthető
számukra, hogy a nehézségek, és az univerzum látszólagos közömbössége volt az a ka-
talizátor, melynek révén mint az új KT megalkotói jelenhettek meg
A KT különbözik a tudattalan-, vagy egyetemes értelemtől, mivel a KT az egész
emberiség eddigi történelme során felhalmozódott hiedelemrendszerekkel van összefüg
gésben. Ezek a hitrendszerek a hierarchia produktumai, melyek ott hagyták lenyomatu-
kat a KT-n az elfogadható hitrendszer követendő terjedelmét illetően.
Ez a tevékenység annyira rejtett volt, hogy gyakorlatilag senki még csak nem is sej-
ti, hogy manipulálva van...
...A KT segít a fejlődő fajnak a Forrás Műhelytől való elszakadás átélésében. Ezen a
módon az emberi eszközt megfelelő módon belekényszerítik az tér/idő közegbe, és egy
illuzórikus hitrendszer működésébe.
Bármennyire is félrevezetőek ezek a tényezők az Entitás számára, pontosan ezeket
találja csábítónak a Terra-Földön. Nagyon kevés olyan bolygórendszer van az univer-
zumban, ahol a Forrástól való elszakadás valósabb érzését lehetne átélni, mint a jelen
Földön. Megsokszorozva az elkülönülés érzetét, az Entitásnak teljesebb élményben van
része azt az egyedülvaló esszenciát illetően, mely éppen egyedisége révén emlékeztet
az Első Forrásra, mint egyedül való lényre. Ez az, ami az Entitást arra indítja, hogy az
emberi eszközben inkarnálódjon.
Tehát a KT egyrészt lehetővé teszi az elkülönültség átélését, másrészről lehetetlen-
né teszi a Forrás Műhely igazi megismerését. Ezen kettősség felismerése segít abban,
hogy az emberi eszköz és tudata megszabaduljon a KT korlátozó hatásától, és annak el-
sődleges előidézőjétől, a Hierarchiától...
...Az Első Forrásnak sok alacsonyabb kifejeződése van. Ezeket az arculatokat sok-
szor tartják magának Istennek, de ezek csak az Első forrás valamilyen dimenzióbeli
megjelenései, és ezeknek sok formája van. Ezeket a Hierarchia jelenítette meg, nem az
Első Forrás. Az Első Forrásra nem érvényesek a törvények, és nem működik együtt se-
milyen más erővel vagy hatalommal. Valóban szuverén, és mindenütt jelenvaló egyide-
jűleg, és ebből adódóan egyedül való. Nem rejtőzködik, vagy habozik megmutatni ma-
gát. Egyszerűen teljesen egyedülvaló, és ezért csak a minden életbe bekódolt rezgésen
keresztül érzékelhető.
Isten többi arculata avégett lett létrehozva, hogy az emberi eszköz kutathassa az El-
ső Forrást, és kialakíthasson egy olyan képet erről az egyedüli lényről, mely átsegíti a
Hierarchián, és elvezeti a Szuverén Egész létsíkjához. Akit Istennek tartasz, az nem az
Első Forrás, hanem egy alakja, melyet a Hierarchia hozott létre, mint az Első Forrás fel-
fogható és megérthető arculatát. Meg kell mondanunk, hogy ezek az interpretációk
messzemenően nem tudták visszaadni a valóságot..."

Köszönöm az érdeklődésed Drága Fijjam! Anyumon dógozok, hogy dógozzon magán. Egyelőre a börtön illúziója tökéletes, mert sehuva el nem tudék menni néhány óránál tovább, mivel a segítségemre szorul. Most is mennem kő, ezért bé is fejezem. Pusszantás!:)

gamerattitude 2016.11.06. 21:47:52

@Betta26: ;) Teljességgel igazad van ! Jelenlegi munkaadóm ,mikor betalált pár hete,
magamban nem akartam semennyire sem elfogadni az állást, pláne ezt és ennyiért, de a hüle
fejem meg rábólintott--mert így, legalább tudok venni tűzifát. ...kényszerhelyzet -progi ...nekem,
neki meg csak hobbi Az is tény, hogy elkeserítő helyzetnek tűnik eme általános állapot, viszont
amikor a hogyan is lehetne ezt a 'felállást ' megváltoztatni beszélgetéshez érkezek valamilyen
eccerű melóssal, minduntalan beleütközöm az :"- egy fecske nem csinál nyarat" progiba... meg
aztán ennek vannak egyéb szintjei, amik ugye a filmekből be vannak sütve a zagyakba.
Ja a kedvencem a munka nemesít szlogen, amit humoros hangulatomban 'a m.nem segít'-re
szoktam variálni. Mert ha esetleg kiegészítenénk , hogyaszongya pl: az élvezettel végzett értékteremtő - alkotó munka tényleg nemesítene azt jobban elhinném...s nem ezt a mindent és
mindenkit kizsigerelő rabszógalétet. De mivel az egyik legfontosabb sulitárgy a töri, még szép, hogy bekódolták már gyerekkorban mindenkibe : ez vót - ez van ezt kő szeretni s még szép, hogy ez is lesz szerintük, csak azt mondják helyette, hogy "fejlődünk"- persze, abban, hogy ne
nagyon fogjuk fel a helyzetet a maga valóságában...meg egyáltalán, hogyan jövök én ehhő' a kritizáláshoz meg általánosításhoz, merugye bolond paraszt vagyok, ez is progi...jó..nem nyafogok tovább magam se. Aztán azt is valósnak érzékelem, hogy azért megindult valami és nem a messziászt várják....persze tévedhetek is. Azt írtad olvasnál mesét , ajánlhatok egyet ?
antika.hungarianforum.net/t88839-neil-gaiman-michael-reaves-koztesvilag-koztesvilag-trilogia-1-2016?highlight=k%C3%B6ztesvil%C3%A1g
Szia :)

gamerattitude 2016.11.06. 22:37:47

Mamim, szintúgy pusszancs :) ...ééés.. szánom - bánom kajla figyelmetlenségem, de azért azt is tudd, hogy eszembe jutottál nemegyszer s há' esetleg sejteni véltem ,h.kapok ezé majdan
a buksimra ...ez esetben virtuális barackot ;)
.... na igen, amit idéztél azon töprengek egy ideje mikor eszembe jut, és tényleg meglehet, hogy ebbe a KT-ba van beültetve egy csomó progi ...mindegy, jelenleg ezen inkább nem agyalok annyit, mer' amúgy is hasogat kissé, meg némiképp elszontyolodtam a börtönillúziódon is.
Na meg abba is fejezem mert egy kézzel kellett nyomkerálnom is és itt most tényleg kifúlltam...
:)

Betta26 2016.11.07. 18:41:22

gamerattitude: Szia!Sajna nem mukszik a hosszu mag.hangzoim,kisse "furi"lesz az egesz ,bocsi.Rovid is leszek.Koszi a "meset"!Hetvegere hagyom,mert nem nemesedem hanem kitikkadok a melotol.Az itthoniakkal meg alig van eggyutt az ember,mert pikk-pakk keso este van azt irany az alvas mert reggel indul a robot.Most megyek is,remelem legkozelebb mar jol mukodik ez a draga "szerkentyu",es kisse erthetobben sikeredhet amit hablatyulok!Jo ejt!

gamerattitude 2016.11.08. 12:33:21

Drága Mamim, most folytatnám múlt este félbehagyott válaszaim sorát...
Történetesen , ezen blog megszüntetésének apropóján próbálom meg összefűzni gondolataim.
Annyit szerintem Magad is sejtesz ezzel kapcsolatban, hogy e blog igazándiból egy olyan
életszakaszomban és állapotomban készült, amikor nagyon sokat 'mazsoláztam' a neten –
(a másik értelmében a M.meseszoba)- és az eddigiek annak az időszaknak a lenyomatait tartalmazzák többek között, illetve egy sajátos módon próbáltam megérteni milyen események zajlanak.
Szóval ennek a dolognak végére értem a jelenlegi érzéseim szerint, a továbbiakban meg másképp
folytatnám (ha...!), de ebben meg az a fonák, hogy akkor meg sokak szerint ''Valaki” szeretnék lenni...
(pedig nem)...viszont, a teljes elzárkózás sem megoldás, mert a jelenlegi problémáink helyes
megoldása illetve mindenki számára élhető közösség létrejötte, éppen a közös eszmecsere útján
lehetséges-(vagyis így érzem). Ebben bizony lehetőleg mindenkinek részt is kellene vállalnia.
Na szóval... ez nem nagyon megy amíg bármilyen csoport csak a szinte teljesen egyforma vagy
nagyon hasonló gondolkodású embereket fogadja be / vagy a befogadás fejében sablonra próbálja
formálni őket....legalább is eddig így vettem észre. Azt is érzékelem, hogy aztán az ilyen csoportok
'mennek egymásnak' (pártoskodnak?) és a más csoportok teljes kizárásával próbálkoznak, vagy
mint a politcsapatok, csak eljátsszák, hogy több csoport...de érdekben(az irányítás fenntartása) megegyeznek. Szóval kacifántos az ügy. Ugye itt még megemlíthető lenne az osztályok/rangok
tekintély-(mint szintek)- témája, de ebbe most nem bonyolódnék bele. Akkor van az egó kérdésköre
is ami szintén nagy akadály szerintem. Ezen is agyaltam/ olvastam is. Ami nekem ezek
után mindig visszatérő gondolat marad az az, hogy saját belső megérzésem szerint az egóm a saját
testem öntudata lehet...szóval akkor minek is kellene megszüntetnem, pláne ha sikerül valahogy
áthangolni is, hogy ne csak a „megélhetéssel” foglalkozzon... aztán, mint az ''egó” szó is egy fogalom így a többi fogalom megértése is napirendi kérdés, mert ugye szinte mindenki mást ért alatta vagy legalábbis másképp értelmezi, nekem meg nem fekszik ez a :határozd meg/definiáld sulis hozzáállás, mert elég sokrétű és szerteágazó témakörök ezek.
Szintúgy nem feküdt a messiásra, pufókákra vagy nagyvezérre váró és abban reménykedő , ellentétezésképpen a :”te ne szólj bele a nagyok dolgába mer' véged” hozzáállás sem.
Szóval erről szólt egyik oldalról nézve a játék, másik oldalról meg próbáltam ''tesztelni”, hogy
mennyire ''látnak” bele mások az emberbe távolról és mennyire erős a tudati manipuláció és
le lehet-e ezt gyűrni egyáltalán...(ez még nem tisztázott számomra). Szóval ez volt eddig és a
kissé zagyva stílusom is ezt tükrözte/trükközte játékosan, mert a 'hót komoly' akadémikus szövegelés nem az erősségem, meg szerintem némi humor nélkül (morcosan/gondterhelten) nehéz
lesz megoldani ezt az ''ügyet”...nemde? Aztán mivel írásképességem szerint úgy tíz év múlva talán
jó kezdő leszek így az eddigiek így sikerültek ...szóval ez van nagy vonalakban.
Aztán: a Lyricus beszélgetésekben olyan is volt kb.(most nem keresgélem), hogy a hierarchiával
''karöltve” szükséges az egyénnek a fejlődését végrehajtani, vagyis így értelmeztem.Hmm?
No és most abbahagyom mert még dolgoznom kell és nem 'dolgozatot' írni :) Pussz:)
…........
Betta, Neked most így a végére ''biggyesztem” gyorsban a válaszom (bocsi:). Nekem nem okoz
nehézséget az ékezethiány meg annyira más sem... tudom milyen élet ez, ha kapkodva és
kimerülten próbálja az ember a dolgait végezni és közben még családi életet is élni...és ugye itt
lenne a változtatás szüksége ez ügyben és nem toldozni-foltozni egy életellenes rencert hanem tényleg alkotni egy mindenki számára élhetőt...de még ez van. Lehet ezért is vakarózok azon, hogy
az a tényleges valóság az, hogy az a két ''oldal” vagy tábor van :akik ténylegesen változtatni
szeretnének ezen // és azok akik abszolút nem, ha nagyon végletesen s lesarkítva nézem a dolgokat.
Írtam : ezen blogon bármit lehet... :)
-------
ui:(igen ,szidni és fenyegetni is, ha valakinek éppen arra van szüksége)

szötyörke 2016.11.08. 16:43:10

Drága Fijjam! Mindannyian változunk, hol "koszolódunk", hol "tisztulunk", eszünk és ürítünk...s eközben önmagunkat figyelve hol jó vagy rossz embernek érezzük magunkat. Úgy is mondhatnám, hogy lüktetünk, élünk magunkért, s néha önfeledt állapotunkban másokért. Ez jól is van így egy darabig. Ezt nevezhetném fejlődésnek is ( erről gondoskodik a Hierarchia sz.v.sz.), de ez nem vezet minőségi változáshoz. Ahhoz "több" kell, le kell jönni a Fáról, vagyis a "lélek sötét éjszakája" nem kikerülhető. Ekkor hal meg tkp. az ego a hagyományos értelemben, de ekkor is támadhat fel, de már egy más minőségben. És ez a más minőség az, mely már nem érzi jól magát abban a közegben, amelyben felnőtt. Hogyan is érezné jól magát, hisz őt már a Fa nem tudja tovább táplálni. Ő már nem egoista, aki csak az eszére hallgat, s csak önmagát növesztené a végtelenségig, de nem is bárányka, aki a pásztor után ballag miközben a szeretetről béget . Ő tkp.

szötyörke 2016.11.08. 17:29:38

Folyt. mert közben kimentem, s elment, aminek még nem kellett volna elmennie.:)))
Szóval ő tkp. matchsz.inf.elte.hu/logosecsetvonasok/kepek/erdekes6/Tree_of_Life.gif
az ott jobb oldalon. Vagyis helyesen ő már mi. Nem hinném, hogy ezt bárki is tudatosan tudná végrehajtani, mert itt a Sors az, ami irányít. Az "emberi eszközön" annyi múlik, hogy ezt el tudja-e fogadni, ( mármint a sötétséget, tehetetlenséget ) vagy ezerrel küzd az ismeretlen ellen, s foggal-körömmel ragaszkodik a jól bevált sémákhoz, szerepekhez, rendszerhez, mert még fél az ismeretlentől.

Akik a fenti átalakuláson átmentek tudják, értik és érzik, hogy a régi rendszer összeomlik, s azt is tudják, hogy egy újat kell létrehozni, de a mikéntje még homályos. Ugyanis nem tudják, mitévők legyenek azokkal az emberekkel, akik nem akarnak változni, változtatni.

Drága Fijjam, nyugodtan legyél "Valaki", mert minden feladat megoldására kell "Valaki", aki irányítani tud úgy, hogy közben mentes a "valakiságtól". Mivel az átalakult emberek már belső irányítás alatt állnak, ezért ilyenkor a "Valaki" nem is igazán irányító, hanem szervező.

Betta26 2016.11.08. 18:46:40

@gamerattitude: Szia!Ekezetem ma sincs,oregszik a szerkenytu,ez van,bocs!A messias varas szamomra nem mas,mint felelosseg atruhazasa masra.Jol bevalt modszer ebben a "forgatasban",amit eletnek hivunk!Felelosseget felvallalni,ha valami nem ugy sul el,ahogyazt a tobbseg eljenezve fogadja felvallalni nem igazan megszokott dolog ezert masra haritani egyszerubb.Ugy kicsiben,mint nagyban mukodik ez a szinjatek.Sajna ahogy eszreveszem ez mar gyakran osztonbol jon es nem tudatosan.Messias Mindenki a maga szamara,mas nem is lehetne elmeletileg a velemenyem szerint.Ezert varni furcsa szamomra...magamat varom????Lehet,hogy rossz uton haladok,de ezt maskepp nem tudom lekepezni a pirinyo agyammal...Na majd alszom ra,azt reggel lehet,hogy "megvilagosodom".Sziasztok!

gamerattitude 2016.11.10. 10:57:28

Kedves Mamim, tegnap ilyentájt már bépötyögtem pár ezer karaktert válasz gyanánt, oszt' jól
belekeveredtem (hehe:), estére meg az egészet a kukába dobtam... nem tudom igazán miért.
Igen, változok, ahhoz képest, ahogyan jóval fiatalabb koromban viselkedtem s
éltem az életem (nem voltam egy matyóhímzés, pia meg hasonlók), nos ahhoz képest talán '''ég és a föld" a különbség. Igaz, ebben 'asszonypajtásim'(bocsi:) a meghatározó véleményalkotó+ van még alakulnom. A jelenlegi '''állás" szerint elfogadtam azt a sötét oldalamat is már, régebben bűntudatom volt ezek miatt,viszont belül azt is érzem, hogy ezeken a rétegeken át kellett haladnom valamiért. Meglehet ezért nem tudom elfogadni a tehetetlenséget (?), mert magammal sikerült megtennem a szükséges változást valamelyest.
A többi írásodon meg még úgy néz ki elmélkedek kissé mert most hívott a munkaadóm és
megint variál dolgokat ...szóval mennem kő' dógozni . Ezt most gyorsan el is küldöm mert akkor megint elmarad esetleg. :)

gamerattitude 2016.11.10. 10:58:07

@Betta26: Betta bocsi de majd jövök a válasszal de most ''el vagyok havazva' a melókkal :)

szötyörke 2016.11.10. 13:16:06

Drága Fijjam, úgy érzem, hogy a tehetetlenség szót árnyalnom kell, hogy milyen értelemben is használtam.:)
Késő este van. Kapok egy hívást a legjobb barátomtól, hogy balesetet szenvedett, s a segítségemre van szüksége. Bevágódok a kocsimba, s ezerrel hajtok a helyszín felé. Azonban egy piros lámpánál két alak odajön hozzám és kiráncigál a kocsiból. Hiába küzdök, erősebbek nálam, s lekötözve betesznek egy szobába, ahol egy másik alak is lekötözve ül egy széken. Ezután elalszom, mert szurit is adtak. Reggelre már a saját ágyamban találom magam, s hívom a barátomat, de csak az anyukája veszi fel a telefont. Megtudom, hogy a barátom meghalt. Az is ismertté válik számámra, hogy csak egyedül engem hívott, hogy segítsek neki. Több hívás nem volt a telefonján.
Konklúzió: Ha nem állok le a piros lámpánál, akkor a barátom még ma is élne, s nem lettem volna tehetetlen. Viszont ezt az infót már csak akkor tudom meg, amikor rájövök, hogy ki is ült velem szemben a másik széken. :)

robitsas 2016.11.13. 01:10:40

Legy udvozolve Betta26.
Gamer, az eletmben minden ami jo volt hamarabb veget ert mint szerettem volna.ugy hogy ne csinald velem legyszi.Kulonosen azert ne mert tavasszal tervezem a hazautam es cocakat akarok tartani tobbek kozott.Csak a szetszedesukhoz ertek a szakmamnal fogva de a tartasukhoz nem.Szuksegem van rad... :)Szotyorke.A kepet megneztem a farol de nemtudom ki venni mik vannak a jobb es a bal oldalon , kicsit segitenel?

Betta26 2016.11.13. 17:55:07

Sziasztok!Gamer,lathatoan vagyun paran akik kisse elkeserednenk ha megszunne az oldalad!Bizonyara nem ok nelkul gondoltal erre az eshetosegre,de ugy gondolom ennek talan meg nincs itt az ideje.Bar nincs jogom a valasztasodba belemanipulalni,de csak azt teszem mar ezzel is!Ez van!!!!Bocsi!Amugy is ezt tesszi,illetve tesszuk mindannyian folyamatosan a kornyezetunkben.Tiszta szegyen az egesz....megsem hiszunk abban,hogy ezzel az erovel barmire kepesek lehetnenk kicsit nagyobb dolgokban is,mint,hogy csak a sajat "kenyelmunket(?)" noveljuk.Mennyi baromsagot becuppantottunk!De itt a szepsege az egeszben annak,hogy az uj epizodok tenylegesen ujszeruen hathatnak,uj szereplok,uj szituk,uj helyszinek na es persze uj forgatokonyv uj rendezovel!Ez felrazo elmenykent hat bizonyara nehany valtoztatni nem kivano lenyecskere,de ki is lephetnek ha itt mar nem jo nekik.Jon a Mikulas azt elviszi oket a szanjaval ingyen fuvarral.A tobbinek meg talan sikeredik vegre egy elheto eletet jatszani ebben a vilagban.Mindenesetre a lehetoseg mindig itt lehet,csak eszre kene venni vegre!Latod talan ezert se kene ennek az oldalnak is eltunnie a "sullyesztobe"!!!!!! Lehet ez is egy lehetoseg valamire ami kesobb fog majd csak megmutatkozni.Csak meg kodos az ido,de mindig kiderul!....es lathatova valnak a dolgok!

gamerattitude 2016.11.13. 21:11:03

Sziasztok ! … nem magyarázkodnék nagyon, de kaptam két új pacit csak, hogy ne
unatkozzak annyira , meg meg meg teendők dögivel...estére se agyam se a kezeim
nem kívánták a billentyűverdesést... pedig nekikezdtem ám, de ''lefagytam” mindég.
Na meg a hangulatom sem volt …biztosan ez volt az egyik holtpontom :).
- - - - - - -
Kedves Betta , Neked most az elmaradásommal kezdeném a felelősségvállalással kapcsolatban.
Érzésem szerint igaz amit írtál, de az a nagy 'többség' meg sincs kérdezve, hogy esetleg
mit is szeretnének. Magam is ebben nőttem fel, a kutya sem kérdezte tettszik vagy sem,
szeretném vagy nem … kötelező mert ez a törvény stb. Apum erre szokta azt mondani :
„Fiam, ha azt mondják, hogy ugorj a kútba, beleugrasz ? Hmm?” Akkor ott kezdődnék
a valódi felelősség vállalása, hogy tulajdonképpen kijelenthetem, miszerint magam is
szeretnék részt venni a társadalmunk tényleges formálásában/építésében ? Vagy legalább
a véleményemet elmondhatnám úgy, hogy ne kelljen bizonyos fenyegetésektől tartanom?
Belátható szerintem az, hogy jelenlegi ''idomításunk”-/”ösztönből jön”/ mennyit enged.
Nem ? De itt az a helyzet : ''hova” születtél és ha szolgának nevelnek kusi van...
A múlt században is nagy kérdés volt: - mit jelent, hogy Magyarország népességének
egyharmada cseléd ? ….Ha esetleg továbbagyalom kissé, akkor az a kérdés,
hogy a másik egyharmad volt a ''tiszt/tisztes” maradék egyharmad meg a birtokos ?
(sacc és sarkítva)
Szerintem ez a felállás jelenleg is megvan ,csak ugyi' másképp neveztetnek a szereplők...!
Ehh, ez kacifántos kérdés meg érdeksértő is, mer'ugye... szerintem Te is tudod.
Na, ezt jelenleg nem folytatnám, mert csak belelovalom magam amilyen gyagya vagyok :).
- - - - - - -
Drága Mamim, azt ugye sejted, hogy elérted azt az állapotot nálam, amit úgy is nevezhetnék:
''megállt az ész és csak ácsorog” ? Árnyalós tanpéldád addig nekem még fekszik, hogy ha
átmegyek a piroson megmentem a barátom...szóval, ha megindultam, nincs megállás, ám ha a
mese végére meg azt gondolom, hogy a barátom volt a másik székben, akkor meg mi a helyzet ?
Végeredményben valamiben tehetek, valamiben meg tehetetlen vagyok ,azaz, marad a sors keze ?
De az sem kizárt nálam ám, hogy teljesen félreértem ezt a mesét...így jártam, nagy ügy.
Azon meg jót derültem, mikor ''leképeztem” magamban/-nak a helyzetet,- lévén, se kocsim se jogsim :) Aztán... aztán meg nem tudom, amióta megen nem magamnak osztom be az időmet
azóta egy kissé megint sok szálon jár az agyam elméje, és éppen ugye ma hajnalban kaptam még
egyet ,egy fentebb leírt hsz-ben, úgyhogy bocsi Mamim, de vele folytatom és fejezem be a ma
esti épületes eszmefuttatásom nem túl hosszú sorait (azé' most lestem a plafont ;). Annyit még
hozzáfűzök, hogy jobban összekaparom magam mostmá' ...
- - - – -
Kedves Robitsas, jól esik, hogy számítasz rám melóban így látatlanban, de azt nem értem, hogy
mit ne csináljak ? Ugyan van egy sejtésem (blogbezárás), de pontosíthatnád ám :).
Meg azé' a melót is … de azt lehet, hogy nem itt a hsz-ek közt kellene, mert akkor tuti, hogy
a maradék olvasók is befonnák a szemöldöküket, ha még eddig nem sikerült volna :)))
Annyit még idefirkantok, hogy pont ezért vagyok enyhén nyomi hangulatban, mert ezt a melót
végzem. Elegem volt már ebből fiatal koromban is , most meg pláne, hogy megint részt kellett
vennem a leölésükben még ha csak segédként is … na ,szóval felelős vagyok az elmúlásukban,
-de közben mégis muszáj , mert akkor meg nincs munkahely és akkor fizi sem. Mindegy, ez van,
(még) ,de majd alakul. :)
- - --
Bakker, elolvasni pár perc... ehh...de beprüttyögni... na, most meg offolom magam asszem.. :)

gamerattitude 2016.11.13. 21:14:45

Na, meg született írás amint látom , úgyhogy még olvasok :) ...na de ezé' kéne frissíteni időben
az oldalt...:)

gamerattitude 2016.11.13. 21:46:45

@Betta26: (17:55)-re ... :) Tudod, a minap a Mazsin belefutottam a Bloggazdi egyik jó
kérdésébe kb: "Most akkor ki kivel van ? Én már nem tudom, de nem is érdekel."
Most ha ezt egy kicsit boncolgatni kezdeném, akkor arra a következtetésre jutnék, hogy
valójában mindenki-mindenkivel...no de ebbe beletartozik az Élővilág is nem csak az emberek.
Éppen ezért mint fentebb már célozgattam rá, magam is felelős vagyok ezért, ha részt veszek
benne azért, ha nem, de hallgatagon annyiban hagyom- akkor azért, ha meg pénzért megfizetem másoknak, hogy végezzék el, akkor meg azért ... szóval így is úgy is közös az ügy.
Éppen ezért tökéletesen igazat adok Neked ebben, hogy a kényelmünk luxusáért nem éri meg
a bolygónkat feláldozni. Na most tényleg megyek szunyálni, mert mindjárt hajnal... :) Jó éjt

robitsas 2016.11.13. 23:01:28

Gamer.Ne szuntesd meg az oldalt ra gondoltam.A szakmai tanacsadast kesobbre gondoltam hogy igenybe vennem sertes ugyben.Hugomnak lovasiskolaja volt csak kesobb ausztriaba telepedett le de ott is lovazik, magam is szertem az ilyesmit hobbi szinten.Most megyek mert kesz a lucskos kaposztam ami lehet hogy nem is az mert a parom valami rantast emleget bele de en ugy nem szeressem.Egyenlore ennyi mert ehes es faradt vagyok de "vissza terek".

szötyörke 2016.11.15. 20:12:07

Dága Fijjam, nem mondod, hogy mögállt az eszöd?!:)Oszt milyen érzís volt? Amúgy a szobában nem a barátom ült.:)
Régebb és még most is sokat töprengék azon, amit fentebb írtál. Nagyon nehíz téma ez, mivel ügön-ügön sok tényezős. Pontosan azért, mert a sok embőr nem vala egy nízőpontyon. Ha magamból indulék ki, és asztat gondulám, hogy amit én gondolék, az jó leszün másnak is, ez egyáltalán nem biztos. Oszt asztat sem szerötném, ha sok kis szötyör venne körül.:)
Napokban hallgatám eszt mög, s sokban egyöt is értök véle.:
www.youtube.com/watch?v=OX6Jo_S2VM0

Megértöm, ha fáradtan és holtponyban nincs erő és kedv az írásra.:) Néköm is volt ilyön sok, és lészön is bizonnyal még. Azé, hogy ne tarcson túl sokká, ezé egy kis szív küldi Néköd:
www.youtube.com/watch?v=j8Nc4kHe-ek

Tibor, Klimt képét ezen az oldalon tudod részletesebben nézegetni, ha van hozzá kedved.
www.keparuhaz.hu/index.php?main_page=editor&pid=2620&frame=3

gamerattitude 2016.11.17. 10:28:54

@robitsas: :)) még nem szüntetem meg csak eszembe jutott. Melómennyiség csak növekszik
és nem nagyon van időm(elmélyedni dolgokban meg pláne)...most is a reggelim közben
pötyörészek, mert estére, lehet, hogy még olvasni sem lesz kedvem, mint azt észrevettem az
elmúlt napjaimban.... :) A tanácsadás mehet, az nem gond :)... látod ?- és milyen könnyedén
félreértettem azt amit írtál és azt hittem melózni kellene....

gamerattitude 2016.11.17. 11:11:05

Mamim ;) ....olyan érzés az észállás..hmmhmm..mint amikor megakad a tű a lemezen...aztán
csend. De igazán ez nem is a meséd miatt volt (talán), hanem amit mögé gondolt az elmém.
Erről majd másképpen elmélkedek majd. A sok ember sok érdeke az ami nem egyezik talán ?
Csak mert a nézőpont az annyi amennyi ember....
Meg egyáltalán mennyi az a sok ember ? Amint észrevettem, itt a neten sem olyan sokan vannak. Persze ez meg csak viszonyítás kérdése, na de akkor sem olyan sok.( Na bakker sietek
aztán elkopott a parasztdumám hehe:)
A zenét köszönöm, egy ideje amúgy sem hallgattam semmit se. Bizony a szöveg meg mond valamit (talpon maradni) csak azt nem értem miért kell valakinek mindig versenyt csinyáni az
életből ? ...esetleg a játékos vetélkedő az már egy másik minőségi kategória (vagy szint) ?
Poppert meg majd meghallgatózom valamelyik pihentebb időszakomban(ha lesz:)
No, de most tekerek tovább gürizni, mert így is már ezen írás közben is párszor elléptem.... Pussz :)

robitsas 2016.11.19. 01:03:13

@gamerattitude: Majd en melozok te csak a hogyanban kene hogy segits.Mint pl.Mit egyenek , mikor, stb.No meg a jogi dolgok is hogy mit szabad es mit nem.Az okos dolgokon valo gondolkodast most elengedem es inkabb megnezem mire jutok a parasztkodassal. ;))

robitsas 2016.11.19. 21:18:26

Nincs lehetoseg a szerkesztesre igy hat itt kell ujra olvasas utan kicsit finomitanom a faragatlan stilusomon.Szoval nem "kene" hanem csak legyszi...

szötyörke 2016.11.21. 18:33:35

Drága Gyermekem, a csend legalább akkora tanító, mint a hang, de ezt Te is tudod.:)

A sok ember sok érdeke persze, hogy megegyezik, de amíg többségében csak karaktereket formázunk meg, addig ez az érdek nem tud kibontakozni. Addig a szerep és annak az egyéni érdeke a legfontosabb, minden más másodlagos. Ezt most csak azért, hogy a sok meló után egy kicsi humor is adassék:) www.youtube.com/watch?v=cEhPr5Ssbwk

A múltkori zene szövege valóban első hallgatásra úgy tűnik, hogy már megint egy harci induló a versenyre.:) De, ha azt veszem, hogy a győz a magyarban azt is jelenti, hogy bír, akkor már elindulhatunk másfelé is. Az ellenfél pedig azért nem tart vissza, mert nincs már...

Végére megint egy szív küldi, mivel 4 napig csendben voltam.:))
www.youtube.com/watch?v=rS-iYxnk_6Q

gamerattitude 2016.11.25. 11:29:39

Bocsesz a csendért Mindenkitől... nem szabadkozok mert minek ...kicsit direkt is volt. Ennek
ellenére is vagytok páran akik kitartóan idekattintanak minden nap... viszont nem értem, miért
nem írtok akkor ? Jelenleg nekem kevés az agykapacitásom ehhez, sok minden leköt és ha így
reggeli időmben nem írok, akkor estére már az ujjaim is lázadoznak ellene. Ja, hogy mit ?
Nem mindegy ? Gondolom a nagyon mesterkélt írástudóknak már elment a kedve eme 'bolondblog' látogatásától, így nyugodtan le lehet tenni a megfelelési kényszert, ha meg
a pofilozó látogatók olvasnak, háá' imígyen jártak vala....
@robitsas: Rendben, megdumcsizzuk :) azért lesz majd több szabadidőm is (vagyis remélem)...
viszont most is a töprengéseim egy jó része erre vonatkozik. Ugyanis nem igazán vagyok oda
ezért a ketreces állatnyaggatásért amiben most is segédkezem. Meg a hobbi lovazásért sem.
Akárhogyan is nézem őket, semmi kedvük a kocsihuzigáláshoz, lázadoznak is eleget ezért és
még szép, hogy nekem kell szívni velük, mert szivatnak eleget és mindig kitalálnak valamit nekem... de ugye ha a nagygazdának szóvá tenném biztos furcsán nézne rám.
___
Kedves Mamim, teccik az eszmefuttatásod :)... szerintem rajtam is látszik, hogy keresgélem a
saját hangom néha, ezért is maradok csendben sokszor már inkább.

Az elsődleges érdekek szerintem a létfenntartáshoz kapcsolhatók sokaknál s ha az nem megfelelően van kielégítve addig más nem érdekli. De ez így van az állatvilágban is . Ha jól
végiggondolom ,akkor sok negatív viselkedésmintának tartott emberi vonást az állatoknál
napi szinten látni mint természetes viselkedést. Valahogy ebben érzem az egyik fő problémát
talán, ahogy az emberek nagy sokasága él természetpusztító hivatásban ...ha az nem lesz

gamerattitude 2016.11.25. 11:40:15

(na ezt elnyomtam mielőtt befejeztem volna...) szóval -- ...ha az nem lesz , akkor elfelejti az elitember, hogy honnan jött ? Persze lehet, hogy hülyén gondolkodom...nálam könnyen megesik.

Na igen : bír ... erre így nem gondoltam :) Mellesleg azért Te is elég széles választékban hallgatsz
sok mindent, így elég sokfelé lehet "elindulni" . No de, hova lett az ellenfél ?
Lemaradt mint most nekem a zenekeresés meg a meghallgatás ? --- Na megen siethetek dógozni:)

Betta26 2016.11.25. 18:34:12

Sziasztok!Igazad van Gamer abban,hogy miert nem irunk,ha naponta felnezunk az oldalra.A magam neveben erre a valaszom csak annyi,hogy a nap vegere tenyleg ugy erzem mintha az agyamat kimostak volna es olyan tiszta,hogy semmi ertelmes gondolat meg foszlanyokban sem talalhato benne.Igen valoszinu a napi robot es annak a sallangjai sajna ilyen eredmenyeket okoznak bennem,de ezzel vagyunk igy paran.Bar az okosok szerint rajtam all a valasztas lehetosege,de en vagyok annyira buta,hogy nem akarodzik sikeredni csak ugy.Az a franya letfentartasosdi sablonokba vagy sablonos viselkedesre kenyszerit.Rinyalhatok orakig ezen itt is,vagy barhol,de ezzel igazan nem megyek en sem,meg ti sem semmire ,de lehet,hogy ez is a jatekunk egy nagyon-nagyon fontos momentuma csak mi ezt meg nem tudhatjuk.Majd csak a vegen...Ja,de minek is a vegen?!Talan most erre nem is vagyok kivancsi,mert minek is!De holnap mar erdekelhet,mert mar nem leszek ennyire agymosott zombi...Majd kiderul!Addig is sziasztok!

robitsas 2016.11.26. 04:19:58

Ja ez tenyleg erdekes, mintha arra szamitanek hogy most valaki vegre le irta a tutit.Es ide erve latom hogy NEM, en meg mivel keptelen vagyok ra inkabb halgatok es lesek mint hal a szatyorba.

Gamer.Isten ments a hobbi dolgoktol mostanra mar, csak kikene lepni a renccerbol valahogy, akarhogy.

gamerattitude 2016.11.26. 11:48:15

@Betta26: A könyvajánlatot még nem olvastad ...igaz ?...és közben ránéztem a linkre, de már
eltűnte magát ...affenne:(
A válaszod a kérdésemre éppen a(szerintem) helyes irányba mutat. Az a meglátásom ezzel kapcsolatban,
-( mint azt már tapasztaltam sok melóhelyemen), hogy sokan úgy állnak hozzá, hogy más is
odaférjen...pláne ha még tényleg meg kell erőltetni magát kissé az emberkének. Na már most
az a helyzet, hogy eme fantasztikusan működtetett rencerke éppen azt a célt szolgálja, hogy
a dolgozni nem kívánó egyedeknek azért legyen mit a tejbe aprítani. Persze ezen a kijelentésemen sokan hörögnének egy nagyot... de ez van. Akárhonnan nézem, ez jön ki nekem
jelenleg. Aztán itt hozzátenném, hogy azért mink is rá vagyunk szorulva erre a felállásra hiszen
a természet lágy ölén elég nehézkes lenne a nagy átlagnak megélni, nem ? Ugye azt sem kell
nagyon bizonygatni, hogy pont a fizikai munkások vannak alulfizetve+ túlhajszolva és ezzel kényszerpályán tartva... ugye ők a 'tömeg' ... másképp fogalmazva ők a haszonállat emberi
megfelelői. Gondolom a melóból hazaesve még jógázni és meditálni is fognak, így emelve a tudatosságukat a másnapi robothoz... na ja...- jó , a "szellemi dolgozók" egy részére is áll ez. Mellesleg az a sejtésem, hogy ha azért megpróbáljuk megérteni és megbeszélni akkor is tettünk valamit magunkért meg másokért is. Igen és tényleg nehéz összekaparni magunkat
estére, ezt a Páromon is látom, magam meg megint érzem.
Persze ez kinézhet mások szemében úgy is : mintha rinyálnánk...de engem nem zavar :) ---
Különben azokhoz szólt az a pár sorom akik semmit nem írnak ide, de mindennap idekattintanak...
:)... na jó, egy kicsit én is bizalmatlan vagyok ezzel a nettel kapcsolatban, minekutánna végigolvastam egy rakás ö.esküvős elmélet/gyakorlat oldalt, de jelenleg ez van.

gamerattitude 2016.11.26. 11:55:08

@robitsas: Igen, ismerős az érzés :) Tudom, hogy kezdtem. Ismerkedünk a Világ dolgaival
aztán belebonyolódunk, aztán csömör a sok ellentmondásos hülyeségtől,aztán aztán...?
De mi lenne a tuti ? Az igazságos megoldása ennek a világhelyzetnek leírva? Ötleteljünk?
A rencerkilépésről az a véleményem, hogy átalakítani kellene, mert a kilépés nem nagyon old
meg semmit ,mert benne maradsz így is- úgy is.../ha csak nem a remetelétet érted alatta (azt is manapság hol?) ((Ja bocs ha túl kacifántos ...de sietek megen))

Betta26 2016.11.26. 13:54:24

@gamerattitude: Szia!Igazad van abban sajna nem olvastam a konyvet mit ajanlottal,de nem sikeredett a kutyumnek betoltenie,szegenyem ugy tunik tenylegesen az utolsokat rugja mar.Ez van,de nem tettem le rola,marmint a konyvrol;mindenkepp elolvasom egyszer,nem vagyok turelmetlen.Amugy lehet most nem is a "mesekkel "kellene foglalkoznom,inkabb ami korulottem van azt fel-illetve megismernem,hogy mar tenyleg tegyek valami erdemlegeset.Erezhetoen beletunyultam a "mindennapokba".Kicsit gyorsnak erzem mostanaban a napok pergeset.Reggel azt pikk-pakk este es nem csinaltam szinte semmit csak a megszokott rutint.Tenyleg mint egy programozott robot.Fura erzes erre rafigyelnem,plane igy le is irnom.Gondolom Robitsas is ebbol vagy hasonlo helyzetekbol szeretne kiszabadulni.Total megertem,de ebben a felallasban fogalmam sincs mikeppen lehetseges.Milyen egyszeru lenne alvas kozben megalmodnank a megvalosithato valaszt aztan lehetoseg is ,hogy megtegyuk!De mint "modjak!",hogy a remeny hal meg utoljara!Hat akkor csak fel a fejjel,na meg kitartas....Na,de az hogy meddig az mar mas kerdes...mert sajna ez a fizika testnek hivott jelmezunk igen lestrapalt tud lenni egy ido utan azt ennyi,cseszhetjuk az egeszet.De talan a lehetosegek feldobott lasztija nem keruli el a figyelmeket,es az erdektelenseg nem kerekedik felul.Majd bizonyara kiderul...Sziasztok!

szötyörke 2016.11.30. 00:16:15

Drága Fijjam, nemcsak a Bettának adott link "szállt el", hanem az elején megadott két filmből a második is.:) Erre most jöttem rá, mivel most szakajtottam időt magamnak arra, hogy megnézzem őket...:)No de azért találtam másikat indavideo.hu/video/A_vizsga_2009 , amit azért teszek be, mert talán más is lemaradt róla. Tényleg jó filmek, sok mondandóval. Köszönet érte!
A munkáról csak annyit mondanék, hogy amikor Anyumra nézek, akkor örülök, hogy még tudok dolgozni.:) Viszont az is tény, hogy nagyon sok ember, aki kemény fizikai munkát végez folyamatosan, az nagyon keveset élvezhet az élet napos oldalából. Amúgy pedig az a véleményem, hogy pl. kapálás, ásás.. alatt szuperül lehet meditatív állapotba kerülni automatikusan, ha az ember örömmel teszi a dolgát. Magam sosem tudnám élvezni, hogy kiszolgáljanak, eltartsanak, még akkor sem, ha szeretetből tennék.:)
Valóban az elsődleges érdekek a létfenntartáshoz kapcsolhatók, de ezen a szón, hogy létfenntartás ismét megtakadhatunk. Ugyanis ahány ember, annyiféleképp vélekedik arról, hogy mi is szükséges az ő létéhez, s az milyen minőségben és mennyiségben. Ezt a vélekedést elsősorban a külvilágból szívja be magába már gyermekkorban, s innentől fogva kezdődik a menet...:)
Azt írod: "Valahogy ebben érzem az egyik fő problémát talán, ahogy az emberek nagy sokasága él természetpusztító hivatásban ...ha az nem lesz , akkor elfelejti az elitember, hogy honnan jött ? " Ezt a kérdésedet nem értem igazán.:))
Arra gondolsz, hogy ha nem lesz természetpusztítás, akkor az elitember elfelejti, hogy honnan jött? Ha igen, akkor már fel is merül bennem a kérdés, hogy mi az ember definíciója? Mi köti össze az állatvilággal, s mi az, ami fölé emelheti? Ugyanis, ha nincs "többlete az állatokkal szemben", akkor nem jogos az ember szó használata.:) Azután ha ezzel megvagyunk, akkor megnézhetjük, hogy létezik-e egyáltalán olyan, hogy elitember?
"Mellesleg azért Te is elég széles választékban hallgatsz
sok mindent, így elég sokfelé lehet "elindulni" . No de, hova lett az ellenfél ?"
Elindulni arrafelé érdemes, ahol az ellenfél ténylegesen megbújik.:) Nálam ez benn volt, kint nem tekintettem soha ellenfélnek senkit, max. elnyomónak. Az elnyomók pedig jönnek - mennek, sosem állandók.:)
Pusszantás mindőtöknek!
videa.hu/videok/film-animacio/coraline-es-a-titkos-ajto-babfilm-bTPrpddKyUFTuwvy

gamerattitude 2016.12.02. 10:42:56

Szia Betta, azért el ne keseredj nekem ;) ...bár azóta pár nap eltelt, így meglehet, hogy amaz
hangulatod immár a múlté. Igaz, elhatároztam a sűrűbb írást, de engem is elkapott a mókuskerék és a mostani időszakításomba is nem tudom mikor kotnyeleskedik bele a sors(?) keze... vagy miszösz. A könyvet azért még sikerült letöltened ?
Az időpörgés az nekem se semmi mostanság, mintha három-négy óra lenne egy napom érzésileg, ami azért nem is akkora nagy baj(szerintem) csak ne kellene pörögnöm, hogy minden meló elkészüljön+némi szabad ejtőzés is legyen a gondolataimmal vagy nélkülük.
De erre szokták volt mondani : "ki hova szegődött" ? Nem mellesleg viszont ezt a "felállást"
szeretnék mindenképpen konzerválni a tudjuk?kik...... Azért jól elvihorászok rajta, hogy egy
része az embereknek már azt sem tudja mit kezdjen magával meg a sok idejével, milyen programot találjon aznapra, a többit meg nem kell ragoznom hiszen megéljük sokan nap mint nap...->látástól mikulásig. Viszont a reményhal meg aszonta : fel a fejjel skacok, lesz ez még így se... ;) Ami meg kimaradt most hirtelen ezen válaszomból, az majd visszatér későbben, mikoron majd jobban rájaérünk, csakhogy aggyak egy maflást a szabálykövető szabályoknak.

gamerattitude 2016.12.02. 11:37:24

Szia Mamim :) Azért látom, hogy megkerül mindig ami néha eltűnik, de aki régóta netezik az már
ezt szerintem megszokta. Pedig egy csomó mindent lementettem anno (könyv) de sikerült a
legutóbbi rendszerfrissítéskor letörűni a vinyóról, hehe - pediglen aszonta ez a fránya progi, hogy
semminek nem esik bántódása, aztánmeg mégsem az lett. Na de komolyra fordítva a szókat...
A munka tényleg jól is tud esni ha nem a "hajtás" a lényege vagy a profit/haszon, viszont nekem abban még kevés részem volt, hogy ne sietve kelljen valamit csinálnom, mert sok volt általában. Igaz, a kapálást olyan szinten rühellem, hogy azt itt jelenleg nem áll módomban ecsetelni, mivel lehet nem bírná el az ódal. De ez csak azért van mert volt benne részem hektárszámra, gyerekkoromban (unalmamban) már a kapavágásokat számoltam egy darabig
míg bele nem keveredtem, szóval képzelheted. De ez sok melóval így van. Ugye, ha jól figyeltél
eddig ez is az egyik vesszőparipám, hogy nagyon igazságtalannak tartom miszerint : ez a meló
van a legkevésbé megfizetve, pediglen a szellemi foglalatosságot végzők nagy része szerint ez
nem is igényel nagy "idegi megterhelést" mint az aktahalmozás vagy a számoszlopok összeadása stb. Azért ezen el kellene gondolkodni nekik is ...esetleg kapálás közben :) Igaz, olyan tunya legalább nem lesz de megismerheti a testzsibbadás kellemes érzését.
(bocsika:) Ha meg nem figyel ,akkor meg könnyen előfordulhat egy baleseti menet. Nem ?
Úgyhogy a saját véleményem szerint kell az az agymunka is (nem is kicsit). És itt magam is megjegyzem, hogy nem szeretem ha kiszolgálnak viszont a Családon belül ez kölcsönösen egymás segítéseként jelen van pl: nem főzök hanem 'fázok' :) ---
A nem értett kacifántos írásommal azt szerettem volna kifejezni, hogy ha nem lesz már nagyon természet (mert elpusztítottuk/feléltük)akkor már nem fog emlékezni az elit, hogy honnan származik avagy minek is a szerves része volt anno-- azaz: "honnan jött"( Szóval, azért értetted mégis) Egy csomó filmben is hallani ilyen mondatrészleteket : " az a mocskos állat" ," szemét patkány" meg szerintem sokféle verzióban fut egyfajta az állatokkal szembeni megvetés/utálkozás ... nem ?
Lehet helytelenül érzem, bár nem tudom mihez viszonyítani másképp most. Pedig mindahányan "létformák" is vagyunk így vagy úgy. Ebben mindenképpen megegyezünk.
Ugyanígy nem értem , miért jó ha annyirán építkezünk, hogy már térkövezve lesz lassan a mező is, és itt azt is megjegyezném, hogy meggondolandó lenne az is, hogy a nagy építkezéssel valójában mekkora arányban rombolunk is valójában . Talán ezt az építkezést érzi
többletnek az ember ? Egyre jobban érzem azt az érzést, amit úgy fogalmaznék meg:
Az Ember a Természet tudatos segítője (?)..talán , vagy legalábbis jó lenne. Na ezen még agyalgatok kissé ganajozás közben a lelki harmóniám elősegítése végett ;) De most puszz mindenkinek ... mert az óra közben elrohant s elrohanok melózni szokásomhoz híven...

szötyörke 2016.12.16. 00:16:39

Drága Fijjam, azé az nem semmi, hogy milyen nagyokat tudunk má hallgatni.:)) Még midég sok a dógod?
Megértem, ha rühelled a kapálást hektárszámra.:) Magam soha nem kapáltam ennyit, s amíg lehet, inkább a tolókapát nyomkorászom. Ha pedig mégis kapálok, akkor egy sor ezt, majd átmegyek egy másik ágyásba, s egy sor mást kapálok, majd vissza. Annyira nehezen viselem a monotonitást, hogy az már kóros.:))
A munkamegosztás természetes, sőt a nemi adottságokból adódóan meg sem lehet igazán kerülni. A kiszolgálás alatt azt értem, amikor egy ember olyan feladatokat ad egy másiknak , amit maga is el tudna végezni, mert az ideje és ereje elbírná, de inkább henyél.
"a szellemi foglalatosságot végzők nagy része szerint ez nem is igényel nagy "idegi megterhelést" mint az aktahalmozás vagy a számoszlopok összeadása stb. "
Hát nem is a munkájuk igényli a nagy idegi megterhelést, hanem az, hogy miként tegyenek úgy, hogy dolgoznak.:) Ettől azután úgy elfáradnak, hogy már nincs idegük a fizikai munkára.( Persze kivételek is vannak.) Szerintem itt az állati vonások köszönnek vissza az emberben, mert ha teli a hasika, akkor jöhet a tunyulás, nem kő az a fizikai munka. A lenézés pedig csak a tudatlanságból fakadhat, mert olyanon ítélkezni, amit ki sem próbáltam....., hát eléggé furi.

"Egy csomó filmben is hallani ilyen mondatrészleteket : " az a mocskos állat" ," szemét patkány" meg szerintem sokféle verzióban fut egyfajta az állatokkal szembeni megvetés/utálkozás ... nem ?"
Tudod, annyira érzem benned a valódi tiszteletét a Természetnek, hogy azt szavakkal nem is tudom igazán kifejezni. Aki pedig a Természetet tiszteli, az van igazán kapcsolatban Istennel ( most nevezzük így), nem pedig az, aki Bibliázik, megy "Jézusozik" megállás nélkül.

"Az Ember a Természet tudatos segítője (?)..talán , vagy legalábbis jó lenne."-Igen. S ha átalakul az emberi természet, akkor ezt a Természet is vissza fogja tükrözni. Bár már ott tartanánk!
A pacik "betöréséhez" is értesz? Csak azért kérdem, mert találtam egy írást, s kíváncsi lennék a véleményedre ezzel kapcsolatban.
joportal.hu/johirek/1502/

Pusszantás! A némáknak is! ;)

gamerattitude 2016.12.19. 11:59:44

Szióka Mamim, vicces , de tudok 'hallgatni' is ha éppen ahhó' szottyanik kedvem, de inkább
nem vót kedvem se óvasni se írni ;)...pár naponként belestem azért futtában, de ugye
nem volt semmi írkafirka , így maradtam a melónál meg néha lazsáltam is ami sorozatnézésben
merült ki (most éppen : A 100) sorozatkatalogus.cc/the-100/
...ha mán youtyúkozni nem tudok valamiért(mert nem támogat valamit megen)----
Melótémához : tudatlanság ??? szerintem tudják jól, hogy "mibe fáj" és éppen ezért kerüli aki
csak teheti és erre épült ki a rencer.../ persze látszattevékenység munkakörökkel az élen.
Tudom-tudom, kissé sarkított a dolog, de megérne egy elemzős 'misét', hmm ? Nem azért
robotolnak sokan mert szeretik hanem mert muszáj . Ha meg azt nézem, hogy most kezdenek
nagyon vakarózni a "hiányszakmákon" vagyis inkább az onnan hiányzó létszámról, akkor nem
is lenne bolondság ezt a témát kissé feszegetni. ... persze közösen, mert magam csak egy
nézőpont vagyok.----
Amit belinkeltél elolvastam = igen jó . Megjegyzem azért, hogy anno mikor még nagyobb szükség volt az állati erőre akkor ez elfogadható volt, manapság már nem annyira. Most már
csak szórakozásból/hobbiból tartják a lovakat főleg, na meg jó biznic( de még milyen).
Úgyhogy a leírtakban szereplő indián mentalitás nem igazán fedezhető fel ezeknél...pláne aki
ezért külön munkást tart. Nekem jól jött le mert amúgy is szenvedtem egy kissé lelkiekben mikor 'erélyesnek' kellett lennem velük szemben. Mostanában már azért hozzám szoktak
valamennyire, hiszen már harmadik hónapja vagyok velük. Valamikor nem érdekelt annyira
a durvaság amit csinál az emberiség nagy része a természettel (így idomítottak engem is),
de már felnyílt rá a szemem, hogy lássam és értsem is mit művelünk vele = a kényünk-kedvünk szerint kizsákmányoljuk azt, miközben persze "emberséges bánásmódról" papolnak sokan.
Ehh... ez van még sajna. Persze erről még lehetne sokat dumálni, de változtatni rajta nehezebb.
Ja a kérdésedre a válaszom : lóbetöréssel nem foglalkoztam soha. Dolgoztam pár évig egy nagyobb létszámú (140) helyen is, ott is csak a haverkodós stílusom jött be velük, ámbátor volt
egypár makrancos akikre azért oda kellett figyelnem mert okoztak komoly balesetet pár melósnak, de azt maguknak köszönhették a durvaságuk miatt. Na elszaladt az idő ...... pusszancs !

gamerattitude 2016.12.24. 12:50:17

Minden Kedves (és esetleg kedvtelen:) Olvasónak
Kellemes és Szeretettel teljes Ünnepeket kívánok!
...ha mán az van... ;)

Pityessz 2016.12.24. 21:53:31

Boldog karácsonyt Tesókám!

szötyörke 2016.12.24. 22:50:16

Viszont légyen Néked is Drága Fiam, és persze Mindenkinek, aki idetéved ! Az ünnepek után majd hosszabban pöntyögök. :)

robitsas 2016.12.25. 19:38:47

Boldog karacsonyt mindotoknek.

Nem valami nagy a letszam, bar azt mondjak nem a mennyiseg a fontos :).

Betta26 2016.12.26. 17:56:04

Boldog ünnepeket kívánok mindenkinek!

gamerattitude 2017.01.01. 13:13:05

No és akkó' B.U.É.K
Mindenkinek...! ;)

szötyörke 2017.01.01. 19:59:58

Élményekben, megértésekben, gyógyulásokban, vidámságban gazdag esztendőt kívánok mindannyiunknak! :)

robitsas 2017.01.11. 03:36:46

Meghalt az elet a virtualisba, azt hiszem haza megyek...

gamerattitude 2017.01.11. 11:00:00

Ejnye .... halt a fenét ...talán téliesítette magát és lefagyott kissé... (nem?).
Saját véleményem az, hogy nem árt némi töprengés is néhanap.... ;)
Egyébként itt tudja minden rendszeresen idekattintó olvasó , hogy lehet ide firkálni bármit-
bármikor-bárhogyan ... ha meg esetleg nem tudta, akkor mostantól tudja. Mostanában magam is csak néha beolvasok itt-ott a netbe és azon agyalok, hogy ha nem is értenek egyet a beszélgető partnerek, miért kell egymás torkának ugrani... talán erről le is lehetne szokni már végre. Ha esetleg tudatosítja magában mindenki, hogy a másik egyed esetleg valamit másképp
gondol/érez/vélekedik abban a jelenpillanatban mint ő, attól még nem ellenség.... hiszen ezzel lehet/lehetett ugyanígy ő maga is, hiszen az információkat hasonlóképpen szerzik meg az átlagemberek...( adott esetben példul olvasással//amivel már szinte a 'kezdetektől 'okítják nekünk a Világ dolgait a suliban)... és ugye jelenleg egy információs báború kellős közepén gugyolunk...
Nos akkor úgy gondolom, hogy egy példával esetleg illusztrálhatom is a dolgot :
Pl: olvasod most a mazsin a matrix kilépős sztroit ? olvasd akkor hozzá ezt is :
squingers-hunter-matrix.blogspot.hu/
Akkor szerinted most mi is van ? .....persze másnak is ha van kedve és ideje ezzel is foglalkozni kicsit....(csak, hogy menjen egy kissé akkor a virtuál is :)

Pityessz 2017.01.11. 15:20:14

Remélem idén is látunk harcos gyűjtögetőt ribizlikimozdítani!

gamerattitude 2017.01.11. 18:54:12

Tesóm ;), remélem nem arra gondoltál, amit tavaly "művészkedtem" össze itt-ott-amott ?
...hehe ..szerintem meg igencsak ribizlinek számítok még...:)
De, szerintem még ezeket a hsz-kat is olvasd el "agymozdítás" gyanánt :)
paranormal.hu/hatalmas-robbanas-hagyhat-nyomot-az-egen-2022-ben/comment-page-1/#comment-10228

szötyörke 2017.01.12. 00:00:51

Mi a manó?! Egy nap 4 hozzászólás is született! Aszta!:))
Oszt akkó itt lészen az 5. is, hogy a csöndikét egy kissé törigéljük is. Január elsején is az első teenydőmet a törés hatotta át,s az ádozat egy tányér vala.:)
Legelébb, köszönöm Néked, Drága Fijjam a sorozatot! Megkuksiztam minden eddigi részit, s igön-igön magával ragadott. Remek karakterek, párhuzamok, beleélési lehetőségek....és a végin ott vala az a Mesterséges Inytelligencia is, amiről a Paranormálon is írt az a Gergő. Elóvasván a kommentjeit, nekem a Forráskód c. film ugrott be elsőre...
Néhány mondatát beidézem Gergőnek:
"És ami nagyon lényeges lenne, hogy megtanulni, hogy a virtuális világból miként fejthetünk hatást a fizikaira." - Hát ja! No de ki tanít meg erre bennünket? Viszont, a szálak mindig összeérnek valahol, mert a napokban ezt olvasám egy másik ódalon:
"Az állatok Énje nincs itt, egy másik létsíkban van, ráadásul közös Énnel rendelkeznek. Ezért is működik a biodinamikus mezőgazdaságban az, hogy adott kozmikus napon a távoli dimenzióban található közös Énbe be lehet írni, hogy a meztelen csigák kerüljenek el egy adott területet. És a csigák itt a fizikai világban teljesítik azt. Mivel az állatok nem rendelkeznek itt saját Énnel, ezért asztrál lények, akiket az ösztöneik vezérelnek. Sajnos sok embert is, akinek az Énje elaludt.

A növények Énje szintén nincs itt, másik dimenzióban van. Olyan ez, mint ha egy irattár egyik helyiségében tárolnánk az állatok Énjét, egy másik helyiségben a növények Énjét, külön-külön polcokon. Egy növényfaj közös Énnel rendelkezik, és ez az egyik polcon az egyik dosszié. Egy másik növényfaj Énje másik dosszié, akár ugyanazon a polcon, a növényi Én helyiségben. Ezért is működik a biodinamikus mezőgazdaságban az, hogy ősszel bizonyos kozmikus együttálláskor be lehet írni az adott gazfajta közös Énjébe, és eltűnik az adott gazfajta az adott területről. Kb. 4 év alatt valósul meg, az első évben látványos a csökkenés, majd szép lassan, a negyedik év végére vagy nem lesz már abból a gazfajtából, vagy csak minimális.
A növényeknek nincs lelkük. A modern ember, mikor nihilista életet él, a a növényi szint. Azt sem bánja, ha elpusztul. Neki minden mindegy. Őket szereti a fogyasztói társadalom, mert nem kérdeznek."
Hinnye!!! Gondulám magamban, de mingyár el is kedvetlenődtem, mer a kozmikus együttállásokhoz aztán már tényleg nem értek.

"Wiki alapvető problémája a következő: NEM ISMERJÜK FEL MAGUNKAT A LÁTOTTAKBA.
NEM “ÉRTI” MIÉRT NEM ISMEREM FEL MAGAMAT HALOTTAN."
Azért Wikitől megkérdezném, hogy Ő tudje-e magáról, hogy nem él?:)

No de elég is ennyi mára, mert a bioritmusom fizikai és szellemi görbéje még mindig a völgyben kóricál.

robitsas 2017.01.12. 01:39:50

A matrixot elhagyni csak egy saman kepes vagy egy jo harcos.
Don Juan...
A tobbiek majd a kovetkezo eletbe..
Latom jol megijedtetek hogy haza megyek.:)).
Jol is teszitek, mert ha ez megtortenik es atrepulom az oceant nem lattok tobbe a virtualisba.
Itt azt mondtak hogy mindenki welcome-van, ugy hogy nezzetek el nekem ha badarsagokat irok.

Pityessz 2017.01.12. 10:01:11

ejj Tesóm, úgy hittem százszázalékban öngerjesztő vagy ezért gondoltam terád úgy…de mindegy mert ha még nem vagy, akkor majd hamarosan leszel… csak lehet e-kő menni előbb ribizliképzésre :)
ribizlikepzes.blogspot.co.uk/


nem rossz a Gergő sem…lassan kezdem megszokni, hogy minden barázdaátrendezgető lény egét tekintve ugyanolyan, vagy csak picit más a kép…

gamerattitude 2017.01.12. 10:38:13

Mamim, nagyon szívesen..! - nekem is tetszett - ámbátor néha annyira eltúloztak ezt-azt, hogy
csak na.... gondolom a sorozat hosszát igyekeztek megnyújtani :). Az állati/növényi irományt
érdekesnek tartom, - igaz, lövésem sincsen erről,- de végeredményben nem zárom ki a lehetőségét ennek sem... de amennyi meredek dolgot olvastam már, ez is szintúgy megfér a többi mellett. Mellesleg néha az az érzésem, hogy egy ki....ott nagy puzzlit rakosgatok azt is bekötött szemmel és a hátam mögött ... :) - viszont ezen nem keseredem el magam.
Gergő sztori... hm-hmm...amúgy folytatta még este / uccsó hsz :
paranormal.hu/mar-a-foldonkivuliek-is-vegyszert-szornak-rank/comment-page-1/#comment-10235
Viszont a Wiki nem tudja , hogy nem él kérdésed érdekes dilemmát vet fel bennem, mert
szerintem : minden ami létezik, egyben él is ... úgyhogy ezen még agyalgatok kissé.
Aztán meg ha hozzáteszem amit a Holo oldalakon olvastam, akkor meg még többet agyalhatok....inkább meglesem a kazááánt :) - rossz az 'á'm és néha többet nyom (:

gamerattitude 2017.01.12. 11:16:06

Jajj Tesóm, ne csinyád mán' eszt velem ;D_ így is el vagyok havazva rendesen. Még ezt leírom utána irány a telepmeló hehe mer nincs lazsálás :)-- viszont az öngerjedés néha túlgerjed ám és nem vagyok búgócsiga :) ... vagy legyek ? Tudod, mindenkinek más egy kissé a humorérzéke és sokszor megbántódnak az ilyen dumákon amiket elnyomtam... úgyhogy a más blogjára firkálást felfüggesztettem jó ideje, éppen elég itt is :)), húú baszki reped a plafon :))
.....
Ja, tudod : "képi" világ és mindenkinél más, ez a szép benne... :)

Pityessz 2017.01.12. 13:33:33

jóvan Tesó nem piszkállak …csak már nagyon várom, hogy mind egy nagy tizesribizlicsalád legyünk...
de majd akkor még várok ;-)

1. Ingerült elzárkózás és tagadás (a legtöbb Ribizli ezen a ponton adja fel)
2. Az egó és a legelő védelme minden áron
3. Kendőzött vagy kendőzetlen szorongás, jajveszékelés, sírás.
4. Sokk, törés (a MÉK-határ átlépésének pillanatában)
5. Csodálkozás és hüledezés
6. Az energiaszint megnövekedése
7. Az új legelő vonzerejének meglátása
8. Az egó előrötése, a Jus Primae Noctis követelése
9. Az egó visszaszorulása és az új energiaszintből fakadó látások észlelése, kimondása - a "látókör" kitágulása
10. Hála

squingers-counter-kimozditas.blogspot.co.uk/

gamerattitude 2017.01.12. 16:39:36

Na, mondom még írok választ robitsasnak... :)no majd később...
Tesóm, nem érzem piszkálásnak biza, viszont nem értem a "tizesribizlicsalád" dolgot... tán
tízen kellünk hozzá...netalántán a 10.hálás pontra vonatkozik ? Egyébként a leírtakhoz hasonló tapasztalásom már volt, igaz a "látás"
nálam inkább érzés és hangulat- együttesben jött át ...ja , és olvasva értem el nem is egyszer,
az egyik olvasmány oldal az pont az amelyiket feszegetjük. Energiaszint az aztán tényleg a plafonon volt, pörögtem is rendesen tőle ... szerintem emlékszel is egy- kettő ilyen esetemre.. ment a duma nagyon :).
--látom pöccinted az időt :D-- én meg elküldöm most ahogy van

gamerattitude 2017.01.12. 17:22:37

...és akkor robitsas ;))
Ezen a 'jól megijedtünk mert hazajössz' dumádon akkorát vigyorgok még most is, hogy csak na...
:::)))
De az még nem esett le nékem, miért függ a nettől, hogy hazajössz-e vala ?
Máskülönben az, hogy badarság-e esetleg amit írsz vagy sem, nekem nem tisztem eldönteni, de ha még az is lenne, ezen az ódalon megfér a többi között... biztos van.
Na, látom Te is olvastál Castanedát. De hadd jegyezzem meg ehhez, hogy a Florinda (?asszem)
könyvben meg az van, hogy nem sikerült neki kijutni.... egyébként nekem ez az egész matrix-kérdéskör elég homályos. Amit belinkeltél oldalt meg még böngészem majd.

szötyörke 2017.01.13. 00:37:34

"szerintem : minden ami létezik, egyben él is"

Tegyük fel, hogy így van. Akkor viszont Wiki lehetetlent kér azzal, hogy- " NEM “ÉRTI” MIÉRT NEM ISMEREM FEL MAGAMAT HALOTTAN"-, hisz nem vagyok halott, csak alszom. Felébredni meg fel fogok ébredni, ha kialudtam magam, vagy ha ég a ház, és felébresztenek a tűzoltók. Ha ez utóbbi történik meg, akkor tuti, hogy még visszamegyek szunyókálni, amint lehetőségem lesz rá, s a felébredés sem igazán az, hanem inkább kábaság. Egyszóval én csak a belső felébredést tartom valódinak, s ha lehet így fogalmazni, felszabadítónak. Ezt most csak azért írtam le, mert beleolvastam a fent ajánlott Florinda könyvbe, annak is a végibe, s olyat olvastam, amivel igazán tudok azonosulni:

"– Miféle üres világ ez? – kérdeztem kihívóan.
– Az önimádat világa az üres, mert az önimádat minden mást kizár, kivéve az önimádatot! – Figyelmesen nézett rám, mintha az egyetértésemre várt volna.
– Tehát ez egy féloldalas világ. Unalmas, ismétlődő. A varázslók számára az önimádat ellenszere a halál. És ezt nemcsak gondolják, meg is teszik.
A hideg végigfutott a hátamon. Nyeltem egyet és csendben maradtam, és az ablakon bevilágító fenséges holdat bámultam. – Én nemigen értem, mit mondasz, Zuleica!
– Te tökéletesen értesz engem – állapította meg. – Az álmod akkor kezdődött, amikor találkoztál velem. Itt az ideje egy másik álomnak. De most álmodj úgy, hogy meghaltál! A te tévedésed az volt, hogy élve álmodtál.
– Ez mit jelent? – kérdeztem nyugtalanul. – Ne kínozz ilyen rejtvényekkel! Te magad mondtad, hogy csak a férfi varázslók őrjítik magukat a rejtvényekkel. Most te is ugyanezt teszed velem!
Zuleica nevetése visszhangzott a falak között. Úgy zörgött, mint a szél kavarta száraz levelek.
– Élve álmodni azt jelenti, hogy ragaszkodsz a reményeidhez. Azt jelenti, hogy úgy ragaszkodsz az álmaidhoz, mint az életedhez. Meghalva álmodni azt jelenti, hogy anélkül álmodsz, hogy ragaszkodnál a reményeidhez, az álmaidhoz.
Mivel éreztem, nem tudok megszólalni, csak bólintottam.
– Florinda azt mondta, hogy a szabadság az önmagunkért való aggódás teljes hiányát jelenti. Az aggódás teljes hiányát akkor érjük el, amikor a bennünk lévő bezárt energiatömeg kiszabadul. Azt mondta, hogy ez az energia csak akkor szabadul fel, amikor felfüggesztjük az önmagunkról, a saját fontosságunkról alkotott eltúlzott elképzelésünket, a magunk fontosságának azt az érzetét, amit nem engedünk megsérteni, sem kicsúfolni.
Zuleica hangja tiszta volt, de mintha nagyon távolról jött volna, amikor azt mondta: – A szabadságnak nagyon magas az ára. A szabadságot csak úgy lehet elérni, hogy elvárás nélkül álmodsz és azzal a hajlandósággal, hogy mindent elveszíthetsz, még az álmokat is.
– Némelyikünk számára célkitűzés nélkül álmodni, anélkül hogy ragaszkodna a reményeihez, és eredményre törés nélkül küzdeni, az egyetlen mód lépést tartani a szabadság madarával."

Ez annyira tömör és csodálatos megfogalmazás, hogy csak na!!!:) Vagyis ismét egy jókora köszönet Néked, Drága Fijjam! Osztán ha ez így szépen kikerekedett, akkor vissza is kanyarodnék ide:

"Melótémához : tudatlanság ??? szerintem tudják jól, hogy "mibe fáj" és éppen ezért kerüli aki
csak teheti és erre épült ki a rencer.../ persze látszattevékenység munkakörökkel az élen."

Véleményem szerint ez a rendszer, ami most van, az emberi tudatlanságra épít, s azért is fog összeomlani, mert már sokan felébredtek belülről. Más emberek zsírjából élni, lehet, egy szinten tudást jelent, de összességében jókora tudatlanságot, az önállóság teljes hiányát. Kaptár lét a királynőért.

A filmre visszatérve tényleg voltak benne túlzások, de a fordulatok, csavarások mesterire sikereredtek. Neked volt kedvenc karaktered? Nekem három is.:)

robitsas 2017.01.13. 01:10:05

@gamerattitude: Egyszeru, ha nincs szamomra eredekes tema vagy konyv ami lekoti az elmemet felo hogy el kezd sajat eletet elni.Es akkor megvilagosodom ami a kornyezetemnek megorulesnek fog tunni.(bolondokat nem alkalmaznak meg itt sem)

Ha pedig vissza repulnek felo hogy a netre mar nem jutna...
NNa ez a matrix, felemek sokasaga.
Eszre vettetek mar hogy mas problemajat milyen konnyen megtudnank oldani? :)

gamerattitude 2017.01.13. 11:54:56

Mamim, alakul ez ;)... akkor most visszafele írom ... : a szerelmespár volt a kitüntetettebb kedvencem, aztán ugyi a kopasz fejbe lett pattintva. Egyébként van egy olyan kajla szokásom,
hogy valamiképpen mindegyik szereplővel azonosulok kissé... így érted ? Igaz, ez olyanképpen
hathat, mintha mind a "két oldalnak" szurkolnék, főleg ha a szereplőket egymással szembeálló csoportokba osztom ( földiek vs. űrbéliek) . Aztán jön a harmadik "fél" a mesterséges ia.-val...
na, de nem szeretnék ebbe belebonyolítani senkit... de mindenképpen érdemes volt megnézni és még lesz folytatása is.
Melómelódia téma :): hmm..tudatlanság .. ja, sokan nem tudják felmérni, hogy végül is a bevitt
teljesítményük mennyit is nyom a latba és így bagóért tékozolják. Véleményem szerint a sima melós is ér annyit mint a 'királynő'... az egészre vonatkoztatva mindenki munkája fontos...nem ?
...hiszen akkor nem működne/lenn semmi,- pl.: hiába van meg a ház alaprajza ha nincs aki kiássa az alapból a fődet, pláne ha még ásó sincs... hehe :) Aztán meg amíg annyira fontos az extraprofit meg a puccos fullcicoma ...hááát...mit is mondjak ? Az egyik ilyen munkaadómnak
már az is veszteségnek minősült, ha az előre kiszámolt plussz nyeresége kevesebb lett valamivel...aszonta bukott az üzleten. :()..bakker !
A Florindához most csak egy könyvidézetet pattintok mer' dolog van nekem még sok, így is mindig rövidítem a szövegeimet amennyire lehet... :)
"– Támaszkodj egy kőnek, mert ez eltart egy ideig – mondta és meg is fogadta a saját tanácsát. – Kezdjük nagyban, és onnan haladjunk lefelé.
– Miért nem kezdjük az elején? – kérdeztem.
– Két okból. Először: ennek a kis mesének nincs eleje és valószínűleg vége sincs.
Másodszor: az én történetem, és ott kezdem, ahol kedvem tartja.
Ezzel nem nagyon tudtam vitatkozni, úgyhogy nekidőltem egy nagyobb kőnek és
vártam.
– Nem vennéd le azt a maszkot? – kérdeztem.
– Nem. Még nem. Szóval az egészet úgy nevezzük: Altiverzum. Ez nem
tévesztendő össze a Multiverzummal, ami a párhuzamos univerzumok és az
azokban lévő világok végtelen sokaságát jelenti. Az Altiverzum a Multiverzumnak
az a szelete, ami a miriádnyi Földet tartalmazza. És jó sok van belőle. – Elhallgatott,
és az az érzésem támadt, hogy a homlokát ráncolva néz rám. – Érted a
kvantummechanikát? A Heisenberg-féle határozatlansági relációt? A többszörös
világokat?
– Ööö... – Mr. Lerner óráján volt róla szó, és emlékeztem, hogy olvastam egy
cikket a Discover honlapon. És persze láttam azt a klasszikus Star Trek epizódot,
amikor Spock szakállas, és az Enterprise-t elfoglalják az űrkalózok. De mindez
együtt is kábé annyira tett szakértővé, akár egy macskát.
Ezt megmondtam neki. Jay legyintett.
– Nem érdekes. Majd felszeded, amit tudnod kell, ez a kulturális ozmózis. A
lényeg, hogy bizonyos döntések – fontos döntések, amelyek nagy fodrokat vetnek az
időfolyamban – hatására alternatív világok leszakadhatnak eltérő téridő
kontinuumba. Ezt ne feledd, különben lebénulsz minden alkalommal, amikor
döntened kell: az Altiverzum nem fog szép új világot teremteni, ha arról döntesz,
hogy ma zöld zoknit húzol, nem bordót. Vagy ha igen, az a világ csak pár
femtoszekundumig tart, aztán újra elnyeli a valóság, amiből leszakadt. Viszont ha az
országod elnöke azt akarja eldönteni, parancsot adjon-e szőnyegbombázásra egy
közel-keleti hadúrral szemben, akkor mindkettő lehetséges: mert két világ
teremtődött, mielőtt lett volna egy is. Persze az Átmenet elválasztja őket, szóval ő sosem fogja megtudni." /Köztesvilág/

gamerattitude 2017.01.13. 17:22:54

Azért a fentebbi idézetben mintha lenne némi kis logikai bibi : utolsó előtti mondat vége
"mielőtt lett volna egy is"... nem ?

gamerattitude 2017.01.13. 17:36:59

@robitsas: :) értem az indoklásod... de azé' netre csak futná ? ja, vagy időd nem lenne rá...
--Belestem Mazsira, látom megtaláltátok egymást Józsival :)

Ezt a más problémáját könnyen megoldani dolgot annyira nem vettem észre magamnál,
azon is el tudok vakarózni éppen...

robitsas 2017.01.14. 03:30:32

@gamerattitude: Csak kertem hogy lepjen a fenyre ,bar ne tette volna.:)Majd lenyugszik.
"Mas problemaja" Hja, gondoltam hogy fenyevekkel levagyok maradva, nem tudom hol tertem le es hoztam letre ezt az alternativ vilagot.(hogy temanal maradjunk).:)
Egyebkent ez jon mostansag sokat, Parhuzamos vilagog, 2 dimenzios univerzum hologrammokkal, matrix, semmi em az aminek latszik.Arra gondoltam kis program lesi a leutott billemtyuket aztan kiosztja a napi adagot minden kedves erdeklodonek amit pont hallani akar.

gamerattitude 2017.01.16. 09:26:41

@robitsas: na igen van benne valami, de minél tovább keresgélünk itt a neten annál kacifántosabb az egész.... éppen ezért itt van lassan az ideje magamba szállni tényleg s nem
itt lógni - még ennyit sem + nem áll szándékomban virtuális 'ki a tuti' megmondó lenni- még ha
játszottam is ilyet... :)- amúgy is ez az egész netes dolog hajaz erre tényleg :
squingers-hunter.blogspot.hu/p/j-k.html
--ott is a "közösségi oldal" .....szóval, ennyi kábé... csak így futtában mert ezer a dolgom ... :)

gamerattitude 2017.01.26. 12:51:40

....ha nagyon unatkozna valaki... akkor olvasson : )
www.hylozoik.se/

Pityessz 2017.01.26. 15:52:52

....Tesókám örülök, hogy ezt nem tartottad magadban, igen jó kis anyag!
Köszönöm szépen!!

gamerattitude 2017.01.27. 14:49:31

Tesóm ,örülök, hogy örülsz ;) ...pár éve olvastam már, és most ismét eszembe
jutott...szóval ne köszöngesd ,csak olvasd :) ...de szívesen !

szötyörke 2017.07.02. 22:48:09

No, Tündérbögyöllők! Sehun senki?
Az esztenydőnek fele is elmene, s új írás nem születe.
Eeetolom a 92-t 93-ra, ne ácsorogjék szegíny íly sokáig magába.

gamerattitude 2017.07.04. 08:55:56

Szia Mamim :-)
Vannak azé' ... most visszanézve a statisztikát elvétve volt 0 a látogatások száma.
Elmondhatom, hogy semmi írással is olvasnak rendesen... ám ez azért igencsak elgondolkodtató. Pediglén az hivém majd páran nekiállanak majd a mondanivalójuk hunyoros kifejtésének, ha mán ennyi a szabad hely mint itten...pláne, hogy szabad a duma (!:) Nekem elvétve van mostanság szabadidőm még olvasni is mer' kő dógozni nem keveset,- hajnalhasadástól késő estig,- bár a kajciidőmben némileg "ráérek" ...Érzésem szerint azért rendben vagytok (magam is) így aggodalomra (ez ügyben) semmi ok. Azért majd mostanság írok egyet ha lehetőségem adódik rá ;-)

szötyörke 2017.07.04. 23:34:39

Szia Drága Fiam!:)
Sejtöttem, hogy még midig sok a dógod. Magam sem panyaszkodhatom.Ilyen sokat még eddiglen nem köllött dógoznom, de még bírom. Valójában Anyum betegsége veszi el a legtöbb energiámat.
Ezek a frontok ( no nem a harctériek) teljesen lepadlózzák, s neköm úgy köll rángatni, mint egy bábut, pedig nem vagyunk egy súlycsoportban.:)Igazándiból nagyon utálom a betegségeket. Mindegyiket. Szabadidőm nékem sincsen, de ha mégis, akkó csak alszom és alszom és alszom.
Örülök, hogy annak ellenére is vagyon látogatottság, hogy nem tollaskodsz. Annak pediglen még jobban, hogy írsz majd. Szeretöm olvasni az írásaidat, akármi is lészön a téma.
A múltkor a párhuzamos valóságoknál fejeztük be:" mert két világ teremtődött, mielőtt lett volna egy is." - Hát gondókoztam ezön egy kevést, de de nemigen juttam előrébb.:))Csak úgy pediglen nem fényösödtem fel, időm meg nem volt a témába mélyebben befurakodni.

gamerattitude 2018.03.01. 19:55:34

Köszi Mamim ;-)) tudod mitől ""döglik a légy"" ... való igaz közben eltelt pár (hó)napocska mire választ ekecseltem ide --> bocsi-bocsi - bocsika... de szerintem ezen nem akadsz fenn . Igazság szerint,- egyrészt kíváncsi valék hányan maradtak olvasók a nulla írás ellenében , illetve meg-e indul némi beszélgetés az itt ragadók körében ... Nos, az előbbi sikeresnek mondható (mert jó páran vagytok kik idekummognak) az utóbbi viszont még várat magára ;-) no majd folyt. mert most dógom van még a késői óra ellenére is.

szötyörke 2018.03.09. 23:02:56

Szia Drága Fiam!:)

Örülök, hogy nyolc hónap után előkerültél.:) Volt már, mikor úgy hittem, hogy a Föld nyelt el. Most azonban nekem kell lelépnem, de ha végeztem, akkor majd jövök, ha tudok. Addig is : www.youtube.com/watch?v=pSduPMS80kg&index=1&list=RDpSduPMS80kg
süti beállítások módosítása